(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja, koko- ja osa-aikainen
Lidl Suomi Ky

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.1.2020

Haemme iloisen joukkomme vahvistukseksi

ASIAKASNEUVOJIA


Nautitko asiakkaiden auttamisesta työssä, jossa yksikään päivä ei toista samaa kaavaa? Haluatko olla mukana vaikuttamassa konkreettisesti Lidl Suomen asiakastyytyväisyyteen? Mahtavaa, saatat olla uusi asiakasneuvojamme!
 

Keskitetyssä asiakaspalvelussa autamme myymälöidemme asiakkaita puhelimitse, sähköpostitse sekä sosiaalisen median eri kanavissa. Toimintamme kehittyessä hurjaa vauhtia digitalisoitumisen myötä asiakasneuvojamme ovat keskeisessä roolissa varmistamassa asiakastyytyväisyyttä, ja asiakkaidemme yhteydenotot ovat erittäin monipuolisia ja erilaisiin teemoihin liittyviä. Teemme tiivistä yhteistyötä myymälöiden ja tukiorganisaatioiden kanssa sekä olemme päivittäin yhteydessä niin kotimaisiin kuin ulkomaisiin yhteistyökumppaneihin. Toimipisteemme sijaitsee Espoon Mankkaalla, jossa meillä on modernit uudet tilat ja mainio yhdeksänhenkinen huipputiimi. Kaikki ovat meillä yhtä mieltä siinä, että työyhteisömme on työmme suola!

Haemme asiakaspalveluumme sekä kokoaikaista että osa-aikaista asiakasneuvojaa. Toivomme, että voisit aloittaa työt alkuvuodesta 2020.

 

Tällaisia asioita odotamme sinulta:

  • Tehtävään soveltuvaa työkokemusta – olet jo päässyt näyttämään kyntesi asiakaspalvelutehtävissä, kaupan alan kokemus on eduksi
  • Sujuvuutta somessa – sosiaalisen median kanavien yhteydenotot ovat kasvussa ja tässä sinulle erityisen mielenkiintoinen mahdollisuus ottaa asiakaspalvelumme somessa haltuun! Ilahdumme myös yleisten IT-ohjelmien osaamisesta.
  • Hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja suomeksi ja englanniksi – tiimityöskentely on lähellä sydäntäsi ja nautit siitä, että saat olla päivittäin yhteydessä eri sisäisiin ja ulkoisiin sidosryhmiimme, myös kansainvälisesti
  • Ahkeraa ja joustavaa otetta työntekoon – olet valmis käärimään hihasi monenlaisissa
  • Halua tarttua haasteisiin oma-aloitteisesti – ristoreippaus on osa mahtavaa luonnettasi
     

Tätä kaikkea tarjoamme sinulle:

  • Mielenkiintoisia työtehtäviä kansainvälisessä yrityksessä – työsi asiakaspalvelussamme on täynnä elämää ja monikanavaisia haasteita
  • Mahdollisuuden kehittyä kaupanalan ammattilaiseksi – 70% toimihenkilöistämme on edennyt urallaan, ja asiakaspalvelutehtävä on hyvä ponnahduslauta urakehitykselle
  • Mukavan ja nuorekkaan työilmapiirin ja osaavan tiimin tuen – sinua vastassa ei ole kivireki vaan joukko sukkelia ja huumorintajuisia asiantuntijoita
  • Kattavan perehdytyksen tehtävään – käytämme vuosittain 2,5 miljoonaa euroa työntekijöidemme kouluttamiseen
  • Vakaan ja reilun työpaikan – pidämme työntekijöistämme huolta tarjoamalla mm. liikunta- ja kulttuuriedun
  • Kilpailukykyisen palkan – maksamme sinulle reilun korvauksen tekemästäsi työstä

 

Tule työkaveriksemme!

Tilaisuutesi on koittanut. Hae paikkaa täyttämällä sähköinen hakulomake 15.1.2020 mennessä osoitteessa tyopaikat.lidl.fi. Liitä mukaan vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si. Kerro hakemuksessasi, haetko osa-aikaista vai kokoaikaista tehtävää ja koska pystyisit aloittamaan työt.

 

Kysymyksiä?

Kyllä kiitos! Asiakaspalvelupäällikkömme Saara Muukkonen (puh. 09 2345 6565) vastaa ilomielin kysymyksiisi tiistaina 7.1. klo 9-10 ja maanantaina 13.1. klo 15-16.