Asiakasneuvoja, kesätyö
Lidl Suomi Ky

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 11.1.2021

Haemme iloiseen joukkoomme kesän ajaksi

ASIASKANEUVOJIA

 

”Tuli yllätyksenä, kuinka paljon vastuuta minulla on ja kuinka paljon pystyn vaikuttamaan työpanoksellani. Ja se on toodella iso plussa!”

-Kesätyöntekijä, 2020

 

Nautitko asiakkaiden auttamisesta työssä, jossa yksikään päivä ei ole samanlainen? Onko laadukas asiakaspalvelu lähellä sydäntäsi? Mahtavaa, saatat olla uusi asiakasneuvojamme!

Jokainen kesätyöntekijämme vaikuttaa siihen, että olemme asiakkaiden ykkösvalinta. Me lidliläiset teemme asiakkaidemme arjesta sujuvampaa ja yllätyksellisempää, ja asiakasneuvojana olet avainasemassa vaikuttamassa konkreettisesti Lidl Suomen asiakastyytyväisyyteen. Keskitetyssä asiakaspalvelussa autamme myymälöidemme asiakkaita puhelimitse, sähköpostitse sekä sosiaalisen median eri kanavissa. Toimintamme kehittyessä hurjaa vauhtia digitalisoitumisen myötä asiakkaidemme yhteydenotot ovat erittäin monipuolisia ja erilaisiin teemoihin liittyviä. Teemme tiivistä yhteistyötä myymälöiden ja tukiorganisaatioiden kanssa sekä olemme päivittäin yhteydessä niin kotimaisiin kuin ulkomaisiin yhteistyökumppaneihin. Toimipisteemme sijaitsee Espoon Mankkaalla, jossa meillä on modernit uudet tilat ja mainio kymmenhenkinen huipputiimi.

Haemme asiakaspalveluumme neljää osa-aikaista (30h / vko) työntekijää kesäksi. Työt alkaa kesäkuun alussa ja kestää elokuun loppuun.

 

Tällaisia asioita toivomme sinulta:

  • Tehtävään soveltuvaa työkokemusta – olet jo päässyt näyttämään kyntesi asiakaspalvelutehtävissä, kaupan alan kokemus tai kokemus Lidl-myymälätyöstä on eduksi
  • Hyvää suomen ja englannin kielitaitoa – suomen kielitaitosi on sujuvaa sekä suullisesti että kirjallisesti, lisäksi saat varmasti hyödyntää myös muuta kielitaitoasi (englanti, saksa tai ruotsi)
  • Hyviä yhteistyö- ja tietoteknisiä taitoja – tiimityöskentely on lähellä sydäntäsi, ja otat näppärästi haltuun myös yrityksemme IT-järjestelmiä
  • keraa ja oma-aloitteista otetta työntekoon – olet valmis käärimään hihasi monipuolisissa ja vaihtelevissa asiakaspalvelutilanteissa
  • Mahdollisuutta työskennellä vuorotyössä – työvuorot sijoittuvat arkisin 9-19 välille

Tätä kaikkea tarjoamme sinulle:

  • Mielenkiintoisia työtehtäviä kansainvälisessä yrityksessä – työsi asiakaspalvelussamme on täynnä elämää ja monikanavaisia haasteita
  • Kattavan perehdytyksen tehtävään – tiimi ja esimies antavat sinulle hyvät työkalut ottaa tehtävä menestyksekkäästi haltuun
  • Mukavan ja nuorekkaan työilmapiirin ja osaavan tiimin tuen – kaikki asiakaspalvelutiimissä ovat meillä yhtä mieltä siinä, että työyhteisömme on työmme suola!
  • Henkilökohtaisen kummin – kummin tehtävä on tukea sinua koko työjaksosi ajan
  • Mahdollisuuden oman ammattitaidon kasvattamiseen – olet kesätyöntekijänä arvostettu ja tasavertainen kollega, et kahvinkeittäjä
  • Arvokasta työkokemusta suuressa kansainvälisessä organisaatiossa– saat jalkasi kasvuyrityksen ovenrakoon sekä pääset osaksi suurempaa ja kansainvälistä kokonaisuutta

 

Tule työkaveriksemme!                       

Tilaisuutesi on koittanut. Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 1.2.2021 mennessä osoitteessa tyopaikat.lidl.fi. Liitä mukaan CV:si ja hakemuksesi. Kerrothan hakemuksessasi, koska pystyisit aloittamaan työt.

Kesätyöntekijöiden hakuprosessi toteutetaan tammi-helmikuussa ja valinnat tehdään maaliskuun alkuun mennessä. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. Käytämme työhaastattelujen tekemiseen videohaastatteluja ja yksilöhaastatteluja, joissa on huomioitu terveys- ja turvallisuusasiat. Videohaastatteluun etenevät hakijat saavat kutsun henkilökohtaisesti sähköpostilla.

 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot