(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja, Joensuu
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.2.2019

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa sekä asiakkaiden, henkilöstön että kumppaneiden näkökulmasta. Saavuttaaksemme tulevaisuuden tavoitetilamme, olemme aloittaneet OP Ryhmässä merkittävän muutosmatkan. Siirrymme OP Ryhmän keskusyhteisössä vaiheittain ketterään, itseohjautuvaan toimintatapaan, joka antaa vapautta ja vastuuta tiimeille, nopeuttaa päätöksentekoa ja ohjaa työskentelyä asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Vähennämme päätöksentekotasoja. Johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen.

Haemme nyt vakituisiin kokoaikaisiin työsuhteisiin Palvelukeskus & prosessit -organisaatioon Pankkitoiminnan palveluiden Contact Centeriin Joensuuhun

ASIAKASNEUVOJIA (4 paikkaa)

Asiakasneuvojalla on tärkeä rooli asiakas keskiöön -muutoksen toteuttamisessa. Lupaamme asiakkaille laittaa heidän asiansa "Kerralla kuntoon". Tämä edellyttää meiltä ammattiylpeyttä seistä lupauksemme takana, rohkeutta tehdä päätöksiä sekä kykyä kuunnella ja tarjota asiakkaalle paras ratkaisu hänen tarpeeseensa. Lupauksen lunastamista meillä mitataan asiakastyytyväisyyteen liittyvillä mittareilla. Palvelemme henkilöasiakkaita arkisin klo 8-22 sekä lauantaisin klo 10-16 välisenä aikana puhelimitse sekä verkossa ennalta sovitun työvuorokierron mukaisesti. Asiakasneuvojana opastat ja autat asiakkaitamme heidän pankkiasioihin liittyvissä kysymyksissään. Meille tulevien yhteydenottojen lisäksi olemme myös itse aktiivisesti yhteydessä asiakkaisiimme emmekä pelkää myyntihatun päähän pistämistä.  

Tehtävän pääasialliset tavoitteet:

  • Sinulle asetettujen tehokkuus-, myynti- sekä ratkaisuastetavoitteiden saavuttaminen.
  • Asiakaspalvelun toimintaprosessien kehityskohteiden tunnistaminen.
  • Asiakaspalvelun työvälineiden monipuolinen käyttäminen (mm. puhelin, chat ja verkkoneuvottelut).
  • Omaan tehtävään liittyvän asiaosaamisen sekä rohkeuden kasvattaminen.
  • Finanssimaailman sekä henkilöasiakkaidemme tarpeiden ymmärtäminen.
  • Ylivertaisten asiakaskokemuksien tuottaminen ”Kerralla kuntoon” – periaatteemme mukaisesti. 

Mitä odotamme sinulta

Oletko tuottavaisimmillasi dynaamisessa ja tapahtumarikkaassa ympäristössä? Siinä tapauksessa saatat olla etsimämme henkilö. Tuloshakuisena tyyppinä et pelkää tehokasta työtahtiamme ja kykenet itsenäisesti selvittämään asiakkaan esittämät kysymykset mahdollisimman pitkälle. Ennen kaikkea tässä tehtävässä menestymisen ratkaisee oikea asenne, kyky oppia uutta sekä kyky elää jatkuvan muutoksen keskellä.

Korostamme valintakriteereissä:

  • joustavaa, itsenäistä ja oma-aloitteista lähestymistapaa,
  • periksiantamatonta otetta,
  • myynnillistä ja proaktiivista otetta,
  • halua olla paras ylivertaisen palvelukokemuksen tuottajana,
  • hyviä suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja,
  • tehtävään soveltuvaa koulutusta,
  • innostusta digiajan tuomiin mahdollisuuksiin sekä
  • kykyä toimia tehokkaasti tapahtumarikkaassa ympäristössä. 

Palvelemme asiakkaitamme myös englannin ja ruotsin kielellä, joten kielitaito on tehtävässä eduksi.

Mitä saat meiltä

OP Ryhmä edistää strategiaansa näkyvästi ja kutsuu henkilöstön vahvasti mukaan kehittämään tulevaisuuden OP:ta. Tarvitsemme asiakasneuvojiksemme vastuunkantajia ja asiantuntemustaan mielellään kehittäviä osaajia. Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen työhösi sekä työnohjauksen. Meille on myös tärkeää, että jokaisen on mahdollista kehittyä työn kautta ja tässä sinua tukevat tiimisi valmentaja ja esimies. Et siis tule jäämään tehtävissäsi yksin. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, myyntiä tukevan palkitsemismallin sekä ison talon tarjoamat lukuisat erilaiset uramahdollisuudet.

Lisätiedot ja hakuohjeet

Kiinnostuitko tehtävästä tai jäikö jokin mietityttämään? Lisätietoja tehtävästä antaa Mikko Tuulas (puh. 0504052969) keskiviikkona 13.2. klo 9-10 ja perjantaina 22.2. klo 9-10.

Hae tehtävää 24.2.2019 mennessä. Ethän jätä hakemusta viime tippaan, sillä käsittelemme hakemuksia ja haastattelemme hakijoita jo hakuaikana. 

OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan suurin työnantaja Suomessa. OP:n muodostavat yli 150 itsenäistä osuuspankkia ja niiden omistama keskusyhteisö OP Osuuskunta tytär- ja lähiyhteisöineen. Meillä työskentelee yli 12 000 finanssialan ammattilaista, joista Baltiassa noin 400.

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.