(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja, Joensuu
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.7.2018

Me OPssa etenemme askel askeleelta maailmanluokan palvelutoimijaksi. Asiakas keskiöön -muutosmatkaa tehdään investoimalla merkittäviä summia teknologian ja digitaalisten palveluiden kehittämiseen ja käyttöönottoon sekä palvelutuotannon sujuvoittamiseen. Osuuspankit panostavat valtakunnallisesti jatkossa entistä enemmän sekä asiakaskohtaamisiin että myyntiin ja keskittävät siksi taustatoimintojaan meille Keskitettyyn palvelutuotantoon eli Kepaan.

Keskittäminen on lisännyt Kepan palveluvolyymiä ja tehtäviä. Vahvistamme tiimiämme palkkaamalla Asiakasneuvojia Pankkitoiminnan palvelut- osaston verkkoviestipalveluihin vakituisiin ja yhteen määräaikaiseen työsuhteeseen Joensuuhun syyskuusta alkaen.

ASIAKASNEUVOJAN ROOLI ASIAKKAAN TARPEEN YMMÄRTÄJÄNÄ

Asiakasneuvojalla on tärkeä rooli asiakas keskiöön -muutoksen toteuttamisessa. Lupaamme asiakkaille laittaa heidän asiansa "Kerralla kuntoon". Tämä edellyttää meiltä ammattiylpeyttä seistä lupauksemme takana, rohkeutta tehdä päätöksiä sekä kykyä kuunnella ja tarjota paras ratkaisu asiakkaan tarpeeseen.

Asiakasneuvojana olet osa tiimiä, joka palvelee asiakkaitamme puhelimitse ja sähköisissä kanavissa. Opastat ja neuvot asiakasta pankki- ja vakuutusasioissa monikanavaisesti ja rohkaiset asiakastakin hyödyntämään kaikkia kanavia. Lisäksi myyt aktiivisesti pankki- ja vakuutustuotteita tavoiteasetannan mukaisesti. Olet avainroolissa vaikuttaessasi asiakkaamme palvelukokemukseen, joten asiakaspalvelu on sinulle luontaista ja hallitset haastavatkin asiakaskohtaamiset.

Tehtävän pääasiallisia tavoitteita ovat:

  • Päivittäisten tehokkuus- ja myyntitavoitteiden saavuttaminen
  • Omaan tehtävään liittyvän asiaosaamisen ja rohkeuden kartuttaminen
  • Ylivertaisten asiakaskokemusten tuottaminen ”Kerralla kuntoon” –periaatteen mukaisesti (NPS 90)
  • Keskitetyn palvelutuotannon toiminnan ymmärtäminen sekä toimintatapojen kehittäminen 

Me elämme OPssa vahvasti muutoksen aikaa. Finanssimaailman asiakaspalvelu ei ole enää samanlaista mitä 10-20 vuotta sitten. Rutiinitehtävät siirtyvät roboteille ja asiantuntemukseen liittyvät vaatimukset korostuvat työssämme. Muuttuvien työvälineiden ja toimenkuvien aikakautena kyky säilyttää toimintavarmuus jatkuvan kehittämisen ilmapiirissä on ensiarvoisen tärkeää.

OIKEAN OSAAJAN TUNNUSMERKIT

Olet asiakaspalveluhenkinen, suhtaudut positiivisesti muutoksiin ja omaat hyvät vuorovaikutus- ja viestintätaidot. Koulutustaustasi voi olla kaupallinen tai muu tehtävään soveltuva tausta. Sinulla on jo kokemusta myyntityöstä ja mahdollisesti myös pankkipalveluista tai henkilöasiakkaan vahinkovakuutuspalveluista. Tärkeintä on, että sinulla on halua kehittyä alan ammattilaiseksi! Olet myös valmis työskentelemään mukavassa porukassa vuorotyönä klo 7:50-22:05 välillä.

Korostamme valintakriteereissä:

  • myynnillistä ja proaktiivista otetta,
  • halua olla paras ylivertaisen palvelukokemuksen tuottajana,
  • hyviä suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja,
  • kykyä toimia tehokkaasti tapahtumarikkaassa ja hektisessä ympäristössä sekä
  • digiajan teknisiä taitoja.

Englannin kielen osaamisesta on tehtävässä etua.

MITÄ TARJOAMME SINULLE

OP Ryhmä edistää strategiaansa näkyvästi ja kutsuu henkilöstön vahvasti mukaan kehittämään tulevaisuuden OPta. Tarvitsemme joukkoomme lisää vastuunkantajia ja asiantuntemustaan mielellään kehittäviä osaajia. Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen sekä työnohjauksen. Meille on myös tärkeää, että jokaisen on mahdollista kehittyä työn kautta ja tässä sinua tukevat tiimisi valmentaja ja esimies. Et siis tule jäämään tehtävässäsi yksin. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, myyntiä tukevan palkitsemismallin sekä ison talon tarjoamat lukuisat erilaiset uramahdollisuudet.

HAKUOHJEET

Hae tehtävää lähettämällä hakemuksesi ja ansioluettelosi meille 22.7.2018 mennessä OPn Uramahdollisuudet -sivuston kautta.  Kuulemme mielellämme lisää osaamisestasi ja motivaatiostasi. Ilmaisethan hakemuksessasi myös oletko kiinnostunut vakituisesta vai määräaikaisesta tehtävästä. Jos sinulla on mielessä kysymyksiä tehtävästä tai meillä työskentelystä, voit olla yhteydessä tiimipäällikkö Jani Vänskään. Janin tavoitat puhelimitse 11.7. klo 13-15 tai 18.7. klo 14-16 numerosta 050-4433541.

Tehtävään valitulta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.