Asiakasneuvoja - Helsinki
Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassa

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 23.11.2021
Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassa on yksi maan suurimmista työttömyyskassoista ja sen palveluksessa on noin 70 työttömyysturvan ammattilaista. Työttömyyskassa maksaa jäsenilleen työttömyyden, lomautuksen tai työvoimapoliittisten toimenpiteiden ajalta ansiopäivärahaa, vuorotteluvapaan ajalta vuorottelukorvausta ja työpaikan vastaanottamista tukemaan tarkoitettua liikkuvuusavustusta. Työttömyyskassan toimitilat sijaitsevat Helsingissä, Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ry:n, yhteydessä. Liitto ja kassa palvelevat jäseniään kokonaisvaltaisesti työelämään liittyvissä asioissa kuten työehtoihin, oikeudellisiin asioihin, koulutukseen ja työttömyysturvaan liittyen. Työttömyyskassa maksoi vuonna 2020 etuuksia yli 173 miljoonaa euroa noin 33 800 jäsenelle. Lue lisää: www.tyottomyyskassa.jhl.fi.
Haemme Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassalle viittä asiakasneuvojaa vakituiseen työsuhteeseen. 
Työsuhde solmitaan suoraan JHL työttömyyskassan kanssa ja työ alkaa heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Työpaikka sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella Helsingin Sörnäisissä.Tästä voit tutustua Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassaan tarkemmin.

Tehtävä

Asiakasneuvojan päätehtävä on puhelimitse tapahtuva asiakaspalvelu sekä kirjallinen viestintä sähköpostitse, chatissä ja webbiviestein jäsenten ja yhteistyökumppanien kanssa. Asiakasneuvojatiimi vastaa kaikista kassaan tulevista puheluista sekä kassan laadukkaasta asiakaspalvelusta. Asiakasneuvojalla on vastuu sekä omista henkilökohtaisista, että yhteisistä työtehtävistä. Asiakasneuvonta heijastaa kassan palvelukonseptin asiakkaisiin päin, mikä edellyttää asiakasneuvontaryhmän yhteistyötä ja hyviä vuorovaikutustaitoja onnistuneen asiakaskontaktin varmistamiseksi.
Työ on itsenäistä päätetyöskentelyä ja se edellyttää jatkuvaa itsensä kehittämistä lainsäädännön, työvälineiden ja työttömyyskassan palveluiden kehittyessä.

Edellytämme sinulta

  • reipasta, itsenäistä ja tarkkaa työskentelyotetta
  • palveluhalukkuutta ja asiakaslähtöisyyttä sekä hyviä kommunikointitaitoja
  • sujuvaa suomen kielen taitoa, englannin ja ruotsin kielen taito katsotaan eduksesi
  • ajantasaisia IT-taitoja ja MS Office-ohjelmien hyvää hallintaa

Tarjoamme sinulle

  • monipuoliset työtehtävät, myös ajoittainen etätyöskentely on mahdollista
  • mukavan, asiantuntijoista koostuvan työyhteisön
  • kilpailukykyisen palkkauksen ja hyvät työsuhde-edut

Hakuohjeet ja lisätiedot

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen mahdollisimman pian, mutta kuitenkin viimeistään 7.12.2021 mennessä osoitteessa https://www.eilakaisla.fi/avoimet-tyopaikat
Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan Seniorkonsultti Minna Kauhanen, p. 050 573 1429 tai osoitteessa etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi.

Lisätietoja ja haku Eilakaislan kotisivuilta ”Hae työpaikkaa” –painikkeen kautta.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1528149
  • Tehtäväalue: Asiakaspalvelu, Toimistotyö
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 7.12.2021
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki