(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja - Helsinki
Eilakaisla

Alkuperäinen julkaisupäivä 23.5.2019
Nets is one of northern Europe’s leading companies for payment solutions, information services and digital security solutions, with one of the most extensive and innovative product portfolios in Europe. Our ambition is to become an even stronger partner to our customers by supporting their business nationally as well as internationally. We want to make the handling of both financial and information assets easier and more secure. Nets employs over 2,500 people and has its registered office in Copenhagen, as well as competence and commercial centres in Oslo, Stockholm, Helsinki and Tallinn.

Etsimme yhdessä Netsin kanssa heidän iloiseen joukkoonsa motivoitunutta asiakasneuvojaa. Pystytkö aloittamaan työt 3.6.2019 ja jatkamaan kokoaikaisena aina vuoden 2019 loppuun saakka? Onko sinulla jo jonkin verran kokemusta asiakaspalvelusta ja haluat oppia lisää? Onko sinulle tärkeää ratkaista asiakkaan tilanne ja luoda erinomainen asiakaskokemus? Mikäli vastasit näihin kysymyksiin kyllä, etsimme juuri sinua!  
Netsin Suomen Contact Centerissä työskentelee n. 50 vahvaa asiakaspalvelun ammattilaista. Contact Center tarjoaa asiantuntevaa ja laadukasta palvelua puhelimitse maksukortinhaltijoille, pankeille ja kauppiaille jokaisena vuoden päivänä 24/7. Tässä tehtävässä kuitenkin työaika sijoittuu arkisin 8-18 välille.   
Asiakasneuvojana työtehtävänäsi on antaa laadukasta ja asiantuntevaa palvelua asiakkaillemme puhelimitse. Työssäsi autat, palvelet ja neuvot sekä asiakkaita, sidosryhmiä että työkavereitasi. Työ on monipuolista asiakaspalvelutyötä, jossa vaaditaan neuvottelutaitoja ja päätöksentekokykyä. Työssäsi sinun tulee olla valmis kehittämään itseäsi ja ymmärtää laajoja asiakokonaisuuksia.

Toivomme sinun: · olevan asiakaslähtöinen ja omaavan ymmärryksen asiakkaan tarpeista · omaavan hyvät suulliset viestintätaidot · olevan tavoitteellinen ja ottavan vastuun omasta kehittymisestäsi · olevan joustava ja suhtautuvan muutokseen positiivisin mielin · kykenevän palvelemaan asiakkaita sujuvasti suomeksi ja englanniksi, ruotsin kielen taidon katsomme eduksesi  
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtävänkuvan voimakkaasti kehittyvässä, kasvavassa ja mahdollisuuksia täynnä olevassa rahoitusmaailmassa. Pääset tekemään vastuullista ja vaihtelevaa työtä huippu työkavereiden kanssa. Saat työllesi laadukkaan koulutuksen ja perehdytyksen sekä ammattitaitoisen henkilöstön jatkuvan tuen.  
Hakua hoitaa Eilakaislalla Riikka Virtanen 030 6090 547 / etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi ja Rami Laakso 030 6090 598 / etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi 
Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen viipymättä osoitteessa kaislanet.eilakaisla.fi