Asiakasneuvoja - Helsinki
Eilakaisla

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.4.2019
Nets is one of northern Europe’s leading companies for payment solutions, information services and digital security solutions, with one of the most extensive and innovative product portfolios in Europe. Our ambition is to become an even stronger partner to our customers by supporting their business nationally as well as internationally. We want to make the handling of both financial and information assets easier and more secure. Nets employs over 2,500 people and has its registered office in Copenhagen, as well as competence and commercial centres in Oslo, Stockholm, Helsinki and Tallinn.



Etsimme yhdessä Netsin kanssa heidän iloiseen joukkoonsa uusia motivoituneita asiakasneuvojia. Netsin Suomen Contact Centerissä työskentelee n. 50 vahvaa asiakaspalvelun ammattilaista. Contact Center tarjoaa asiantuntevaa ja laadukasta palvelua puhelimitse maksukortinhaltijoille, pankeille ja kauppiaille jokaisena vuoden päivänä 24/7. Tässä tehtävässä kuitenkin työaika sijoittuu arkisin 8-18 välillä. Netsillä pidetään hyvää huolta asiakkaiden lisäksi myös työntekijöistä. 
Onko sinulla jo jonkin verran kokemusta asiakaspalvelusta ja haluat oppia lisää? Onko sinulla tärkeää ratkaista asiakkaan tilanne ja luoda erinomainen asiakaskokemus? Tykkäätkö puhua asiakkaiden kanssa puhelimessa? Mikäli vastasit näihin kysymyksiin kyllä, etsimme juuri sinua! 

Asiakasneuvojana työtehtävänäsi on antaa laadukasta ja asiantuntevaa palvelua asiakkaille puhelimitse. Työssä autat, palvelet ja neuvot sekä asiakkaita, sidosryhmiä että työkavereitasi. Työ on monipuolista asiakaspalvelutyötä, jossa vaaditaan neuvottelutaitoja ja päätöksentekokykyä. Työssäsi sinun tulee olla valmis kehittämään itseäsi ja ymmärtämään laajoja asiakokonaisuuksia. 
Toivomme sinun:
  • olevan asiakaslähtöinen ja omaavan ymmärryksen asiakkaan tarpeista
  • omaavan hyvät suulliset viestintätaidot
  • olevan tavoitteellinen ja ottavan vastuun omasta kehittymisestäsi
  • olevan joustava ja suhtautuvan muutokseen positiivisin mielin
  • kykenevän palvelemaan asiakkaita sujuvasti suomeksi ja englanniksi, ruotsin kielen taidon katsomme eduksesi
Arvostamme myös aikaisempaa asiakaspalvelukokemusta. Katsomme eduksesi myös halun kehittää itseäsi ja onnistuvan paineenkin alla. Tärkeää on iloinen ja rohkea asenne itse työtä ja työyhteisöä kohtaan. 
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtävänkuvan voimakkaasti kehittyvässä, kasvavassa ja mahdollisuuksia täynnä olevassa rahoitusmaailmassa. Pääset tekemään vastuullista ja vaihtelevaa työtä huippu työkavereiden kanssa. Saat työllesi laadukkaan koulutuksen ja perehdytyksen sekä ammattitaitoisen henkilöstön jatkuvan tuen. 
 
Hakua hoitaa Eilakaislalla Riikka Virtanen 030 6090 547 / etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi sekä Rami Laakso 030 6090 598 / etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi . Toivomme valittujen henkilöiden aloittavan tehtävässä 3.6.2019 alkaen. Työsuhde solmitaan määräaikaisena yhteistyössä Eilakaislan kanssa ja työn on arviotu kestävän vuoden 2019 loppuun. Riikan ja Ramin tavoitat parhaiten keskiviikkona 25.4.2019 klo 13-14 (Riikka ja Rami) sekä maanantaina 29.4.2019 (Rami).  
Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen viipymättä osoitteessa kaislanet.eilakaisla.fi sillä aloitamme haastattelut jo hakujana aikana! 

Lisätietoja ja haku Eilakaislan kotisivuilta ”Hae työpaikkaa” –painikkeen kautta.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1261988
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 3.5.2019
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki