(Poistunut julkaisusta)

Asiakasneuvoja - Helsinki
Eilakaisla

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.3.2019
S-Business on Suomen suurin yritysten etuohjelma. S-Business -kortti käy maksuvälineenä yli 1600 S-ryhmän toimipaikassa. S-Business -kortteja käytetään päivittäisiin hankintoihin jo yli 26.000 yrityksessä. S-Business -liiketoimintaa harjoittaa SOK:n tytäryritys S-Business Oy.

Etsimme S-Business Oy:lle Helsingin Vallilaan positiivisen asenteen omaavaa asiakasneuvojaa vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen. Jatko voi olla mahdollinen.

Asiakasneuvojan tehtävä on palvella yritysasiakkaita puhelimitse ja sähköpostitse arkipäivisin klo 8-16 välillä. Työhön sisältyy lisäksi monipuolisia asiakaspalvelutiimin tehtäviä, kuten hakemusten käsittelyä ja laskutukseen liittyviä selvitystehtäviä. Toimit yhteistyössä myös myynnin kanssa ja myynnin tukitehtävät kuuluvat työnkuvaan. Olet aidosti kiinnostunut ihmisistä ja haluat aina löytää parhaan mahdollisen ratkaisun asiakkaalle. 

Toivomme sinulta aiempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä, oma-aloitteisuutta, aktiivisuutta ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn. Tehtävässä menestyminen vaatii sujuvaa suomen ja englannin kielen osaamista, hyviä yhteistyö- ja kommunikointitaitoja sekä oppimishalukkuutta. Ruotsin kielen osaamisen, kokemuksen myynnillisestä asiakaspalvelusta sekä hyvät IT-taidot katsomme eduksi. 

Tarjoamme tilaisuuden päästä osaksi innovatiivista liiketoimintaa ja kehittyvää tiimiä. Tehtävä täytetään sopivan henkilön löydyttyä, joten haethan tehtävää mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 24.3.2019. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana. 

Lisätietoja tehtävästä antaa Eilakaislalla Janica Weintraub, 043 8200 512 / etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi.

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen osoitteessa kaislanet.eilakaisla.fi