Asiakasneuvoja - Helsinki
Eilakaisla

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.11.2018
Nets is one of northern Europe’s leading companies for payment solutions, information services and digital security solutions, with one of the most extensive and innovative product portfolios in Europe. Our ambition is to become an even stronger partner to our customers by supporting their business nationally as well as internationally. We want to make the handling of both financial and information assets easier and more secure. Nets employs over 2,500 people and has its registered office in Copenhagen, as well as competence and commercial centres in Oslo, Stockholm, Helsinki and Tallinn.



Etsimme yhdessä Netsin kanssa heidän iloiseen joukkoonsa uusia motivoituneita asiakasneuvojia. Netsin Suomen Contact Centerissä työskentelee n. 50 vahvaa asiakaspalvelun ammattilaista. Contact Center tarjoaa asiantuntevaa ja laadukasta palvelua puhelimitse maksukortinhaltijoille, pankeille ja kauppiaille jokaisena vuoden päivänä 24/7. Netsillä pidetään hyvää huolta asiakkaiden lisäksi myös työkavereista. 
Onko sinulla jo jonkin verran kokemusta asiakaspalvelusta ja haluat oppia lisää? Onko sinulle tärkeää ratkaista asiakkaan tilanne ja luoda erinomainen asiakaskokemus? Mikäli vastasit näihin kysymyksiin kyllä, etsimme juuri sinua!

Asiakasneuvojana työtehtävänäsi on antaa laadukasta ja asiantuntevaa palvelua asiakkaillemme puhelimitse. Työssäsi autat, palvelet ja neuvot sekä asiakkaita, sidosryhmiä että työkavereitasi. Osallistut myös aktiivisesti osaston kehitystyöhön yhdessä muiden kollegoidesi kanssa. Tässä tehtävässä työaika sijoittuu arkisin 8-18 välille. Työ on vaativaa asiakaspalvelutyötä, jossa vaaditaan neuvottelutaitoja ja päätöksentekokykyä. Työssäsi sinun tulee olla valmis kehittämään itseäsi ja ymmärtää laajoja asiakokonaisuuksia.

Toivomme sinun:
  • olevan asiakaslähtöinen ja omaavan ymmärryksen asiakkaan tarpeista
  • omaavan hyvät suulliset viestintätaidot
  • olevan tavoitteellinen ja ottavan vastuun omasta kehittymisestäsi
  • olevan joustava ja suhtautuvan muutokseen positiivisin mielin
  • kykenevän palvelemaan asiakkaita sujuvasti suomeksi ja englanniksi, ruotsin kielen taidon katsomme eduksesi

Arvostamme myös aikaisempaa asiakaspalvelukokemusta. Katsomme eduksi myös halun kehittää itseäsi ja onnistuvan paineenkin alla. Tärkeää on iloinen ja rohkea asenne itse työtä ja työyhteisöämme kohtaan.
Tarjoamme sinulle näköalapaikan voimakkaasti kehittyvässä, kasvavassa ja mahdollisuuksia täynnä olevassa rahoitusmaailmassa. Pääset tekemään vastuullista ja vaihtelevaa työtä huippu työkavereiden kanssa. Saat työllesi laadukkaan koulutuksen ja perehdytyksen sekä ammattitaitoisen henkilöstön jatkuvan tuen.

Hakua hoitaa Eilakaislalla palvelupäällikkö Riikka Virtanen 030 6090 547 / etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi. Toivomme valittujen henkilöiden aloittavan tehtävässä viikolla 48. Työsuhde solmitaan määräaikaisena ja työn on arvioitu kestävän vuoden 2019 loppuun. Olethan myös rohkeasti yhteydessä, jos olet kiinnostunut tekemään työtä osa-aikaisesti (noin 30h/viikossa)! 
Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pikaisesti osoitteessa kaislanet.eilakaisla.fi sillä aloitamme haastattelut jo tällä viikolla (viikko 45). 

Lisätietoja ja haku Eilakaislan kotisivuilta ”Hae työpaikkaa” –painikkeen kautta.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1199632
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 16.11.2018
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki