Danske Bank on moderni pohjoismainen pankki, jossa rakennamme taloudellista mielenrauhaa. Autamme asiakkaitamme tuntemaan olonsa luottavaiseksi talousasioissa ja pääsemään tavoitteisiinsa helpottamalla heidän pankkiasiointiaan ja taloudellisia päätöksiään.
Olemme yksi Suomen suurimmista finanssialan työnantajista - meillä opit jatkuvasti uutta ja sinua kannustetaan kehittymään koko ajan. Meille on tärkeää toimia suoraselkäisesti, niin asiakkaita kuin kollegoitamme arvostaen.
Asiakasneuvojia keskitettyyn asiakaspalveluun
Oletko kiinnostunut finanssialalla työskentelystä ja haluaisit kehittyä pankkialan ammattilaiseksi?
Loistavaa - Tule rakentamaan taloudellista mielenrauhaa kanssamme!
Haemme nyt pikaisella aikataululla kokoaikaisia asiakasneuvojia Danske Bankin keskitettyyn asiakaspalveluun Helsingin Pasilaan vuoden loppuun asti. Asiakasneuvojana autat asiakkaitamme päivittäisiin pankkiasioihin liittyvissä kysymyksissä esim. tileihin ja maksamiseen, kortteihin ja digitaalisten palvelujen käyttöön liittyen. Työpäiväsi sisältää runsaasti asiakaskohtaamisia, joissa ratkaiset aktiivisesti erilaisia tilanteita ja teet yhteistyötä kollegojen ja muiden osastojen kanssa. Asiakaspalvelumme keskiössä on palveluista parhain, taloudellista mielenrauhaa tuottava asiakaskohtaaminen. Palvelemme asiakkaita puhelimessa, verkkopankin viestien välityksellä sekä chat-kanavassa maanantaista perjantaihin klo 8-18 välillä.
Kehittymistä koko tiimin tuella
Tarjoamme vastuullisen tehtävän modernissa ja kansainvälisessä pankissa. Yksikössämme työskentelee suuri joukko asiakaspalvelun ammattilaisia, joita yhdistää halu hoitaa asiakkaan asiat kattavasti kerralla kuntoon. Pääset siis osaksi osaavaa ja motivoitunutta tiimiä, jossa vallitsee hyvä yhteishenki ja tekemisen meininki. Otamme sinut lämpimästi vastaan ja tarjoamme kattavan perehdytyksen tehtävääsi.
Tavoitteellisuus ja vahvat vuorovaikutustaidot
Asiakasneuvojan tehtävä sopii sinulle, jos motivoidut tavoitteellisesta asiakastyöstä. Olet tehokkaimmillasi ympäristössä, jossa tilanteet saattavat muuttua nopeastikin. Asetut luontevasti asiakkaan asemaan häntä kuunnellen ja kokonaistilanteen huomioiden. Eri palvelukanavissa toimiaksesi tarvitset vahvoja vuorovaikutustaitoja ja digitaalista osaamista.
Sinulta voi löytyä aiempaa asiakaspalvelukokemusta esimerkiksi pankki- tai vakuutusalalta. Voit olla alan kokenut konkari tai nouseva tähti. Edellytämme, että pystyt tehtävässä kommunikoimaan, niin kirjallisesti kuin suullisesti, sekä suomeksi että englanniksi. Sujuva ruotsin kielitaito on isoksi eduksi.
Oletko sinä uusi kollegamme?
Kuulemme sinusta mielellämme lisää! Lisätiedot tehtävästä tarjoavat konsulttimme Olli Nyman 040 630 3237, olli.nyman@adecco.fi tai Tuukka Vesa 040 1606 137, tuukka.vesa@adecco.fi.
Työsuhde on määräaikainen ja kestää vuoden loppuun. Työsopimus solmitaan Adecco Finland Oy:n ja valitun henkilön kesken. Valitulle henkilölle tehdään Danske Bankin käytännön mukaisesti luottotietojen tarkistus sekä huumausainetestaus.
Meidän intohimomme on yhdistää lahjakkaat tekijät parhaiden ja mielenkiintoisimpien työnantajien kanssa, ja haemme ennakkoluulottomasti ratkaisuja muuttuvien työmarkkinoiden haasteisiin. Työllistämme päivittäin tuhansia ammattilaisia – kauttamme voit siis löytää monipuolisesti uramahdollisuuksia ympäri Suomen.
Toimimme osana maailman johtavaa HR-ratkaisuja tarjoavaa yritystä Adecco Groupia.