Asiakasneuvoja (Administrative Advisor)
Poolia Suomi Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 13.10.2021

Haemme tunnetulle taloushallinnon ohjelmistoasiakkaallemme Accountor Finagolle asiakasneuvojaa kokoaikaiseen ja määräaikaiseen työsuhteeseen 30.09.2022 asti. Työsuhde solmitaan Poolian kanssa ja aloitus tehtävään on pikainen/sopimuksen mukaan. 


Onko asiakas sinulle aina ykkönen? Oletko tarkka ja ripeä? Nautitko monipuolisista tehtävistä, joissa osa on rutiinia ja osa pähkäilyä?

Mitä tulet tekemään

Työssäsi käsittelet asiakassopimuksia, tilausmuutoksia ja laskutukseen liittyviä asiakaspalvelutehtäviä. Tuet B2B-asiakkaitamme neuvoen sekä sähköpostitse että puhelimitse.

Lisäksi olet mukana innovatiivisessa tiimissä kehittämässä työkaluja ja uusia toimintatapoja. Tiimistäsi löytyy energinen porukka asiantuntijoita, joiden kanssa etsit asiakkaiden kysymyksiin vastauksia. 

Viihdyt meillä, jos haluat työskennellä ratkaisukeskeisesti ja ottaa rohkeasti vastuuta työstäsi. Arvostat työkavereitasi ja jaat rohkeasti ajatuksiasi. Olet muita kohtaan ystävällinen ja luot ympärillesi hyvää fiilistä!

Näiden taitojen avulla olet jo askeleen edellä

Työtehtävät vaativat tarkkuutta ja suurimpaan osaan tehtävistä löytyy tarkat ohjeet, joita noudattamalla saat asian hoidettua. Sinun tulee kuitenkin ymmärtää miksi asiat tehdään ohjeiden mukaisella tavalla, jotta osaat tarvittaessa soveltaa. Kaikkeen ei löydy valmista ohjetta. Haluat tuottaa erinomaista asiakaspalvelua ja omaat reippaan ja avoimen asenteen. 

Olet meille juuri oikea tyyppi, jos vastaat seuraaviin taitoihin kyllä:

  • Laitat asiakkaan etusijalle ja haluat löytää asiakkaalle aina parhaan ratkaisun valikoimastamme
  • Sinulla on aiempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä
  • Olet näppärä ohjelmistojen kanssa ja sinulla on taitoa useamman järjestelmän käyttöön samanaikaisesti
  • Haluat olla mukana kehittyvässä ja kokeilevassa organisaatiossa ja sinulla on kyky nähdä muutos mahdollisuutena
  • Kommunikoit sujuvasti suullisesti ja kirjallisesti suomeksi ja sinulla on valmius käyttää englantia. Ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksi.

Sinun ei vielä tarvitse olla täysin valmis tekijä tähän rooliin, sillä tuemme kehitystäsi. Voitkin olla siis esimerkiksi opiskelusi loppusuoralla, mutta rooli on tärkeä lisäys tiimiin ja siksi myös arvostamme aiempaa työkokemustasi vastaavanlaisista tehtävistä sekä innostunutta ja oppivaista asennetta.

Miksi liittyä joukkoomme

  • Meillä et ole yksin: sinulla on 60 hengen huipputiimi asiakaspalvelun ammattilaisia antamassa tukea ja palautetta – unohtamatta koko muuta yritystä.
  • Etätyöt ovat osa arkeamme nyt ja tulevaisuudessa. Hyödynnämme työkaluja ja pidämme esimerkiksi etäkahveja, joten etänäkin työskennellessä olet osa porukkaa. Myös työajassa on joustoa.
  • Saat itsellesi esihenkilön, joka panostaa sinun tukemiseesi ja kehittämiseesi valmentavalla otteella.
  • Panostamme oman osaamisesi kehittämiseen ja haluamme tehdä sinusta entistä suuremman tähden.
  • Kerhotoiminta työkavereiden kanssa – myös virtuaalisesti.

Tartu tilaisuuteen ja liity mukaan tekemään muutosta!

Hakua tehdään yhteistyössä rekrytointikumppani Poolian kanssa ja hakemuksia käydään läpi jo hakuaikana, joten haethan pikimmiten. 

Lisätietoja tehtävästä sinulle antavat Sanna Majava (020 7290 838 & sanna@poolia.fi) ja Neea Turunen (020 7290 843 & neea@poolia.fi).

Tietoa yrityksestä 

Accountor Finago (finago.com) on johtava pohjoismaisia markkinoita palveleva taloushallinnon ohjelmistoyritys. Olemme osa Accountor-konsernin SME ohjelmistoliiketoimintaa. Ohjelmistomme ovat käytössä yli 2 500 tilitoimistossa ja niillä hoidetaan yli 120 000 yrityksen taloushallinto Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. 

Accountor (accountor.com) on talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoratkaisuihin sekä ulkoistuspalveluihin erikoistunut konserni, jonka palveluksessa on noin 2350 ammattilaista 7 maasta. Yhtiön toiminta-ajatuksena on auttaa asiakkaitaan hyödyntämään modernin teknologian ja digitalisoinnin tarjoamia mahdollisuuksia jokapäiväisessä tekemisessään. 

Yhtiön pääkonttori on Espoossa. Suomen lisäksi yhtiö toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Hollannissa, Venäjällä ja Ukrainassa. Accountor-konsernin liikevaihto vuonna 2019 oli 245 M€. 

Voit tutustua kannustavaan, luottamukselle rakentuvaan ja ystävälliseen työyhteisöömme sosiaalisessa mediassa #accountorteam-tunnisteen kautta. 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1511662
  • Tehtäväalue: Asiakaspalvelu, Toimistotyö
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 31.10.2021
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Espoo