(Poistunut julkaisusta)

Asiakaskoordinaattori
Personalhuset

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.8.2020

Loistatko asiakaspalvelutilanteissa? Oletko tarkka työssäsi ja parhaimmillasi, kun sinulla on monta rautaa tulessa? Mahtavaa – meillä on sinulle töitä!

Haemme nyt asiakkaallemme ASIAKASKOORDINAATTORIA Karijokeen.

Asiakkaamme toteuttaa erilaisia säilytysratkaisuja yli 25 vuoden kokemuksella. He etsivät tällä hetkellä asiakaskoordinaattoria monipuolisiin työtehtäviin ja kannustavaan tiimiin, jossa jokaisen työpanoksella on valtava merkitys.

Asiakaskoordinaattorina työtehtäviisi kuuluu:

o Tilausten vastaanottoa
o Tilausten tallentaminen järjestelmään
o Tarjouslaskenta
o Jälleenmyyjien neuvonta puhelimitse sekä sähköpostitse
o Reklamaatioiden hoito
o Yleiset toimiston työtehtävät


Työssä onnistuminen vaatii loistavia kommunikaatiotaitoja. Työssä vaaditaan myös tarkkuutta, sillä asiakaskoordinaattorin tehtävässä vastaat tilausten oikeellisuudesta. Sinulla ei myöskään mene sormi suuhun, kun käsittelyssä on erilaiset huonekalumateriaalit ja -mitat – teknisestä osaamisesta on siis hyötyä. Työkieli on suomi.

Kiinnostuitko? Jätä hakemuksesi rekrytointijärjestelmäämme oheisen linkin kautta mahdollisimman pian. Liitä mukaan myös CV:si sekä palkkatoiveesi. Mikäli haluat keskustella työmahdollisuudesta lisää, voit soittaa suoraan henkilöstökonsultille Sofia Rönnqvist 040 701 5252.

Personalhuset on yksi suurimmista pohjoismaisista henkilöstöalan toimijoista. Kaiken toimintamme sydämessä on välittäminen. Haluamme, että onnistut työnhaussa ja viihdyt tulevassa työssäsi. Tehdään yhdessä #hyväätyötä