Asiakaskoordinaattori / Indoor Sales Agent
Tietoa tehtävästä
Etsimme asiakaspalvelutiimiimme määräaikaista sijaista n. 6-12kk kestävään työsuhteeseen. Asiakaspalvelutiimissämme osallistut monipuolisiin asiakaspalvelutehtäviin ja toimit tukena niin myyntiorganisaatiolle kuin muillekin yrityksemme osastoille. Tehtävänkuvaan kuuluu tarkkuutta vaativia hallinnollisia tehtäviä, kuten tilausten käsittely ja tuoteneuvonnan antaminen asiakkaille. Vastuullesi kuuluu myös mm. asiakkaiden ongelmatilanteiden ratkominen, sujuva yhteistyö erilaisten sidosryhmien ja yhteistyökumppaneiden kanssa sekä onnistuneen asiakaskokemuksen varmistaminen. Tehtävä sisältää myös muita erilaisia toimistotehtäviä. Tässä tehtävässä loistat erinomaisilla yhteistyö- ja kommunikaatiotaidoillasi sekä halulla kehittää toimintatapoja ja itseäsi.
Etsimällämme henkilöllä on
· Asiakaspalveluhenkisyyttä ja asiakaslähtöinen ote työhön
· Järjestelmällinen ja oma-aloitteinen työskentelytapa
· Hyvät tietotekniset taidot ja Office-ohjelmien osaaminen (kokemus SAP-järjestelmästä katsotaan eduksi)
· Työkokemusta asiakaspalvelusta
· Kyky omaksua nopeasti tietoa ja työskennellä paineen alla
· Taidot aktiiviseen tiimityöskentelyyn
· Sujuva suullinen ja kirjallinen suomen- ja englanninkielentaito sekä perustaidot ruotsinkielestä
· Avoin ja positiivinen luonne
· Tehtävään soveltuva kaupallinen koulutus
Tarjoamme
· Paikan ammattitaitoisessa ja kokeneessa viisihenkisessä asiakaspalvelutiimissä.
· Tiiviin työyhteisön, joka toimii osana isoa kansainvälistä konsernia.
· Kannustavan ja auttavan yhteishengen sekä loistavat työkaverit.
· Hyvät henkilökuntaedut (mm. laaja työterveys, liikuntaedut, kattavan vakuutuksen).
· Monipuolisen työn kansainvälisessä yrityksessä ja johtavien turvallisuusbrändien parissa (Jalas, Tegera).
· Työvälineet, joilla tavoitella nolla tapaturmaa käsille ja jaloille.
Työsuhde on määräaikainen ja kestoltaan n. 6-12kk palkkauksesta eteenpäin. Työ alkaa mahdollisimman pian sopimuksen mukaan.
Mikäli nautit asiakaspalvelusta ja sinulta löytyy jo aikaisempaa työkokemusta asiakaspalvelun parista, hae paikkaa jo tänään. Keskustelemme hakijoiden kanssa jo hakuaikana.
Hae kuitenkin viimeistään 19.4.2024!
Lisätietoja tehtävästä antaa HR Specialist Pekka Alakoski, pekka.alakoski@ejendals.com.
Tietoa työnantajasta
Ejendals Suomi Oy on Pohjoismaiden johtavia työ- ja turvajalkineiden valmistajia, jonka tuotevalikoima kattaa kaikki jalkojen ja käsien suojaamiseen liittyvät tuotesegmentit. Yritys on perustettu 1916 ja se on ollut osa ruotsalaista Ejendals konsernia vuodesta 2008 saakka. Yrityksen liikevaihto on noin 50 miljoonaa euroa ja henkilömäärä 120. Ejendals Suomi Oy:n emoyhtiö Ejendals AB on vuonna 1949 perustettu perheyritys, joka on Pohjoismaiden suurin työ- ja turvajalkineiden sekä –käsineiden toimittaja. Ejendalsilla työskentelee noin 400 työntekijää 30 maassa. Lisätietoa yrityksestä löytyy osoitteesta www.ejendals.com.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/ejendals-suomi/0178248-9