(Poistunut julkaisusta)

Asiakaskokemusvastaava
Pohjantähti Keskinäinen Vakuutusyhtiö

Alkuperäinen julkaisupäivä 29.1.2020

Sytytkö myynnistä ja asiakkuuksien kehittämisestä? Onko vuorovaikutus valttisi? Silloin olet etsimämme asiakaskokemusvastaava, pysyvyys.

Asiakaskokemusvastaavan, pysyvyys, tehtävänä Pohjantähdessä on vahvistaa kuluttaja-asiakkaiden asiakaskokemusta ja pysyvyyttä kaikki kanavaisesti aktiivisesti itse asiakkaita kontaktoiden. Et pelkää tarttua luuriin huolehtiaksesi nykyisten tai potentiaalisten asiakkaiden turvan oikealle tasolle. Ymmärrät henki- ja henkilöturvanratkaisujen merkityksen kokonaisturvan kannalta, etkä pelkää keskustella asiakkaan kanssa tulevaisuudenkaan turvantarpeista.

Toimen tarkoituksena on vahvistaa asiakastyytyväisyyttä ja asiakaspysyvyyttä tässä kohderyhmässä tekemällä kokonaisvaltaista lisä- ja ratkaisumyyntiä asiakkaan kokonaistarpeet täyttäen sekä nykyisille, että uusille asiakkaille.

Odotamme sinulta
– oma-aloitteellisuuta ja tavoitteellisuutta
– reipasta asennetta ja halua parantaa asiakkaiden kokonaisturvaa
– myynti- ja vuorovaikutustaitoja
– kykyä suunnitella ja organisoida päivittäisiä tehtäviä itsenäisesti ja oma-aloitteisesti
– yhteistyökykyä muun työyhteisön kanssa

Tarjoamme sinulle tehtävän, jossa pääpaino on asiakkaiden kanssa tehtävässä työssä sekä kokonaispalkitsemisen, jonka tasoon voit vaikuttaa omalla tekemiselläsi.

Lisätietoja tehtävästä antaa paikallisjohtaja Samuli Savola, p. 040 9013 366.

Lähetä hakemuksesi ja cv:si alla olevan linkin kautta 23.2.2020 mennessä.