(Poistunut julkaisusta)

Asiakaskokemusvastaava, kuluttaja-asiakkaat
Pohjantähti Keskinäinen Vakuutusyhtiö

Alkuperäinen julkaisupäivä 29.1.2020

Sytytkö myynnistä ja asiakkuuksien kehittämisestä? Onko vuorovaikutus valttisi? Silloin olet etsimämme asiakaskokemusvastaava, pysyvyys

Asiakaskokemusvastaavan, pysyvyys, tehtävänä Pohjantähdessä on vahvistaa kuluttaja- asiakkaiden asiakaskokemusta ja pysyvyyttä kaikki kanavaisesti aktiivisesti itse asiakkaita kontaktoiden. Et pelkää tarttua luuriin huolehtiaksesi nykyisten tai potentiaalisten asiakkaiden turvan oikealle tasolle. Ymmärrät henki- ja henkilöturvanratkaisujen merkityksen kokonaisturvan kannalta, etkä pelkää keskustella asiakkaan kanssa tulevaisuudenkaan turvantarpeista.

Toimen tarkoituksena on vahvistaa asiakastyytyväisyyttä ja asiakaspysyvyyttä tässä kohderyhmässä tekemällä kokonaisvaltaista lisä- ja ratkaisumyyntiä asiakkaan kokonaistarpeet täyttäen sekä nykyisille, että uusille asiakkaille.

Odotamme sinulta

– oma-aloitteellisuuta ja tavoitteellisuutta
– reipasta asennetta ja halua parantaa asiakkaiden kokonaisturvaa
– myynti- ja vuorovaikutustaitoja
– kykyä suunnitella ja organisoida päivittäisiä tehtäviä itsenäisesti ja oma-aloitteisesti
– yhteistyökykyä muun työyhteisön kanssa

Tarjoamme sinulle tehtävän, jossa pääpaino on asiakkaiden kanssa tehtävässä työssä sekä kokonaispalkitsemisen, jonka tasoon voit vaikuttaa omalla tekemiselläsi.

Lisätietoja tehtävästä antaa 29.1. klo 13:30 – 14:30 ja 30.1. klo 8 – 9 asiakkuusjohtaja Iina Welling, p. 040 4578 039

Lähetäthän hakemuksesi ja cv:si alla olevan linkin kautta 23.2.2020 mennessä.