Oletko sinä asiakaskokemuksen kehittämisen ammattilainen, jolla on kokemusta asiakaskokemusohjelman toteuttamisesta yhdessä liiketoimintojen kanssa sekä palo edistää asiakaslähtöisyyttä yrityksessä? Etsimme nyt sinua Asiakaskokemuspäällikkö vakituiseen työsuhteeseen.
Asiakaskokemuspäällikkö toimii Fennian Asiakaskokemus ja tutkimukset -tiimissä, jonka päätehtävänä on johtaa Fennian asiakaskokemuksen kehittämistä kokonaisvaltaisesti yhtiön strategian ja asiakaskokemusohjelman mukaisesti.
Sinulla on tärkeä rooli Fennian muutosmatkalla ja varmistat osaltasi, että Fennia saavuttaa strategisen tavoitteensa tulla vakuutusalan asiakaslähtöisimmäksi toimijaksi. Tehtävässäsi tuet liiketoimintoja ja edistät asiakaskokemuksen kehittämistä osana liiketoiminnan jatkuvaa kehitystä. Vastaat siitä, että asiakaskokemuksen kehittämistä johdetaan asiakaskokemusohjelman mukaisesti koko organisaatiossa. Lisäksi kehität toimenpidekokonaisuutta, jonka kautta organisaatiota kehitetään asiakaslähtöisemmäksi. Osallistut myös Fennian asiakaskokemusohjelman eteenpäin viemiseen yhdessä asiakaskokemustiimin kanssa. Teet tiivistä yhteistyötä läpi organisaation sekä kumppaneiden kanssa. Tehtävässäsi raportoit Asiakaskokemusjohtajalle.
Meillä menestyy henkilö, jolla on
Lisäksi toivomme sinulta:
Miksi sinun kannattaa tarttua tilaisuuteen
Asiakaskokemuspäällikön tehtävä on palkitseva, mielenkiintoinen ja monipuolinen. Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen sekä mahdollisuuden kehittyä kanssamme vakuutusalan huippuosaajaksi. Tiimissämme on innostunut tekemisen meininki ja kannustamme ja tuemme toisiamme saavuttamaan entistä parempia tuloksia yhdessä. Tule mukaan Fennian muutosmatkalle, jossa rakennamme yhdessä alan parasta asiakaskokemusta ja uusia työtapoja! Arkea sujuvoittavat liukuva työaika ja mahdollisuus etätyöhön. Tehdessämme merkittävää muutosmatkaa myös työhyvinvoinnista huolehtiminen on tärkeämpää kuin koskaan ennen. Fennialla saat käyttöösi kattavat henkilöstöedut, kuten erinomaiset työterveysedut ja liikuntamahdollisuudet. Tavoitteenamme on, että jokainen fennialainen voi yhdistää työn ja vapaa-ajan hyvinvointia maksimoivalla tavalla.
Kiinnostuitko tehtävästä? Hae siis nyt!
Lisätietoja tehtävästä antaa Heidi Nurminen, Asiakaskokemusjohtaja, jonka tavoitat parhaiten puhelimitse pe 8.7. klo 10-11 ja to 14.7. klo 10-11 numerosta 040 820 0904.
Pyrimme löytämään sopivan henkilön mahdollisimman pian, joten hakemus kannattaa jättää heti. Hae kuitenkin viimeistään su 24.7. Valintaprosessin ensimmäinen vaihe on videohaastattelu viikolla 30-31. Olemme yhteydessä videohaastatteluun kutsuttaviin hakuajan päätyttyä.
Tervetuloa rakentamaan kanssamme Tulevaisuuden Fenniaa!
Fennia arvostaa yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä. Meille ovat tervetulleita kaikki hakijat taustoista, iästä, sukupuolesta ja eri kieli-, kulttuuri- ja vähemmistöryhmistä riippumatta.Meillä Fennialla on käynnissä monivuotinen uudistamisohjelma, Tulevaisuuden Fennia. Olemme tarjonneet vakuutuspalveluja jo 140 vuoden ajan ja uudistustyömme ammentaa näistä juurista. Rakennamme tulevaisuuden Fenniaa yhdessä henkilöstömme ja asiakkaidemme kanssa.
Elämä on tehty elettäväksi. Siksi on Fennia.