Tehtävän kuvaus
Oletko sinä asiakaskokemuksen kehittämisen ammattilainen, jolla on kokemusta asiakashoitomallien johtamisesta ja palo yhdistää liiketoiminta- ja asiakastarpeet voittavaksi kokonaisuudeksi?
Etsimme nyt asiakaskokemuspäällikköä määräaikaiseen perhevapaan sijaisuuteen Helsinkiin.
Asiakaskokemuspäällikkö toimii Fennian Asiakaskokemus ja tutkimukset -tiimissä, jonka päätehtävänä on johtaa Fennian asiakaskokemuksen kehittämistä kokonaisvaltaisesti yhtiön strategian ja asiakaskokemusohjelman mukaisesti.
Sinulla on tärkeä rooli tulevaisuuden Fennian muutosmatkalla ja varmistat osaltasi, että Fennia saavuttaa strategisen tavoitteensa tarjota vakuutusalan parhaan asiakaskokemuksen. Teet tiivistä yhteistyötä läpi organisaation sekä kumppaneiden kanssa. Tehtävässäsi raportoit asiakaskokemusjohtajalle.
Tehtävässäsi kehität Fennian henkilö- ja yritysasiakkuuksien hoitomalleja asiakas- ja liiketoimintalähtöisesti kaikki kanavat huomioiden. Lisäksi vastuullasi on hoitomalleihin liittyvien asiakaskohtaamisten toimintamallien kehitys. Osallistut myös Fennian asiakaskokemusohjelman eteenpäin viemiseen yhdessä asiakaskokemustiimin kanssa.
Hakijalta odotamme
Meillä menestyy henkilö, jolla on
Miksi sinun kannattaa tarttua tilaisuuteen
Meillä Fennialla pääset osaksi ammattitaitoista ja innostunutta työyhteisöä. Kattavan perehdytyksen lisäksi rohkaisemme työntekijöitämme jatkuvaan itsensä kehittämiseen. Tulet työskentelemään hyvien kulkuyhteyksien varrella Triplan läheisyydessä Länsi-Pasilassa tiimissä, jossa vallitsee hyvä yhteishenki ja tekemisen meininki. Arkea sujuvoittavat liukuva työaika ja mahdollisuus etätyöhön.
Tämä tehtävä on määräaikainen perhevapaan sijaisuus, jossa toivomme sinun aloittavan viimeistään huhtikuussa ja työskentelevän meillä tammikuun 2022 loppuun saakka. Tulevaisuuden Fennia -hankkeen myötä meillä saattaa olla sinulle tarjolla mielenkiintoisia työmahdollisuuksia jatkossakin.
Kiinnostuitko tehtävästä? Hae siis nyt!
Mikäli mieleesi tulee kysyttävää tehtävästä tai meillä työskentelystä, ole yhteydessä asiakaskokemusjohtaja Heidi Nurmiseen. Tavoitat hänet parhaiten puhelimitse maanantaina 1.3.2021 klo 15.00 - 16.00 ja torstaina 4.3.2021 klo 14.00 - 15.00 numerosta 040 820 0904.
Pyrimme löytämään sopivan henkilön mahdollisimman pian, joten hakemus kannattaa jättää heti. Hae kuitenkin viimeistään 10.3.2021.
Tervetuloa rakentamaan kanssamme Tulevaisuuden Fenniaa!
Meillä Fennialla on käynnissä monivuotinen uudistamishanke, Tulevaisuuden Fennia. Olemme tarjonneet vakuutuspalveluja jo 140 vuoden ajan ja uudistustyömme ammentaa näistä juurista. Rakennamme tulevaisuuden Fenniaa yhdessä henkilöstömme ja asiakkaidemme kanssa.
Elämä on tehty elettäväksi. Siksi on Fennia.