(Poistunut julkaisusta)

Asiakaskokemuspäällikkö
Skanska

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.3.2019

Haemme asiakaskokemuspäällikköä Helsinkiin

Skanskalla teet aidosti merkityksellistä ja mielenkiintoista työtä. Rakennamme esimerkiksi Helsingin Telakkarannan vanhaan telakkamiljööseen ainutlaatuista työskentely- ja asuinympäristöä, jossa yhdistyvät meri ja kantakaupungin palvelut.

Asiakaskokemuspäällikkönä vastaat Skanska Kotien asiakaspalvelukonseptista ja sen myötä siitä, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä toimintaamme. Olet intohimoinen asiakaskokemuksen sanansaattaja ja periksi antamaton kehittäjä: Visioit tulevaisuuden asiakaspalvelua ja tuot hyvät ideat osaksi toimintaamme. Johdat motivoitunutta asiakaspalvelutiimiä ja kehität koko asiakaskokemustoimintoa, jotta meillä olisi korkea asiakaspalvelun taso ja positiivinen asiakaskokemus. Mahdollistat tiimisi jäsenille menestymisen heidän työssään eli hyvän asumisen standardin mukaisen asiakaspolun luomisen myyntihetkestä muuttoon. Vastuullasi on Kotien palvelukanavat. Lisäksi vastaat asiakastyytyväisyystutkimuksesta ja palvelutason mittaamisesta (NPS) sekä tulosten hyödyntämisestä toiminnan kehittämiseksi.

Tyytyväiset asiakkaat ovat meille kunnia-asia ja elinehto. Siksi asiakas onkin Kotien toiminnan keskiössä sekä nostettuna arvoihimme ja strategiaamme. Tässä tehtävässä olet tekemässä tarjoamastamme asiakaskokemuksesta sellaisen, jonka myötä erottaudumme ja saamme kilpailuetua entisestään. Haet parhaita käytäntöjä niin talon sisältä kuin ulkoakin ja teet tiivistä yhteistyötä tiimisi lisäksi useiden sisäisten sidosryhmien kanssa. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja työnkuvaa tarkennetaan kokemuksesi ja osaamisesi mukaan.

Mitä toivomme sinulta?

  • vankkaa kokemusta asiakaspalvelun ja -kokemuksen parissa työskentelemisestä
  • aiempaa työkokemusta asiakasrajapinnasta kuluttajaliiketoiminnan parista
  • erinomaisia esimies-, tiimityöskentely- ja vuorovaikutustaitoja
  • sujuvaa suomen ja riittävää englannin kielen taitoa
  • avoimuutta ja rohkeutta tarttua asioihin
  • kykyä ja halua kehittää toimintaa
  • joustavuutta ja myönteisyyttä
  • arvojemme kokemista omaksesi.

Katsomme eduksesi rakennusalan ja rakentamisen prosessien tuntemisen, palvelumuotoiluosaamisen ja/tai laaja-alaisen liiketoimintaymmärryksen.

Haluatko tehdä tulosta osana asiantuntevaa tiimiä ja työn, jolla on tarkoitus? Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 17.3.2019 mennessä klikkaamalla Hae työpaikkaa -painiketta. Myynti- ja markkinointijohtaja Marja Kuosma (p. 040 844 8630, marja.kuosma@skanska.fi) kertoo mielellään lisää tehtävästä, tiimistä ja Kodeista. Tavoitat Marjan parhaiten perjantaina 8.3. klo 14.30-15.30 tai tiistaina 12.3. klo 8-9. Ota yhteyttä!

Tule mukaan rakentamaan parempaa yhteiskuntaa!

Asiasanat: asiakaspalvelu, asiakaskokemus, asiakastyytyväisyys, palvelumuotoilu
Key words: customer service, customer satisfaction, customer relations management, service design, developmen