(Poistunut julkaisusta)

Asiakaskokemuspäällikkö
Caruna

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.3.2018

Etsimme asiakkuusyksikköömme asiakaskokemuspäällikköä vastaamaan yhden asiakaspalvelukeskuksemme palvelutiimin toiminnasta. Asiakaspalvelukeskuksessa työskentelee noin 50 asiakaspalvelun ja verkkoliiketoiminnan asiantuntijaa.  Asiakkuudet-yksikkömme tärkein tehtävä on varmistaa, että Carunan noin 700 000 asiakasta saavat tarvitsemiaan palveluja sujuvasti ja laadukkaasti nopeasti kehittyvässä toimintaympäristössä.

Haluamme saavuttaa visiomme ”miljoona tyytyväistä asiakasta” ja siksi olemme kehittämässä asiakkuuksiemme hoitoa entistäkin paremmalle tasolle. Etsimme tiimin vetäjäksi motivoitunutta ja aikaansaavaa asiakaskokemuspäällikköä auttamaan meitä tämän vision rakentamisessa.

Tehtävässäsi vastaat oman tiimin johtamisesta ja sen toiminnan laadusta sekä oman vastuualueesi asiakaslähtöisten prosessien toimivuudesta ja kehittämisestä. Vastaat oman tiimin henkilöstön osaamisen ja kyvykkyyden kehittämisestä. Toiminnan tavoitteena on tyytyväinen asiakas ja erinomainen asiakaskokemuksen laatu. Tehtävänäsi on ohjata operatiivisen toiminnan määrällisiä ja laadullisia tavoitteita sekä huolehtia niiden mittaamisesta. Vastaat vastuualueesi taloudellisten lukujen seurannasta ja raportoinnista. Työskentelet sekä sisäisten että ulkoisten sidosryhmien kanssa.

Tarjoamme

Pääset monipuoliseen asiakaskokemuspäällikön tehtävään alalla, joka on mielenkiintoisessa kasvu- ja muutosvaiheessa. Saat seurata toimialan kehittymistä ja kasvattaa osaamistasi muuttuvassa toimintaympäristössä. Asiakaskokemuspäällikkönä pääset kehittämään toimintaamme, vaikuttamaan omaan työnkuvaasi ja tekemään työtäsi sekä itsenäisesti että osana laajempaa tiimiä.

Työnantajana Caruna on energinen ja ketterä. Olemme Suomen johtava sähkönsiirtoyhtiö, jonka kulttuuriin kuuluu toimia ihmislähtöisesti, innovatiivisesti ja rohkeasti. Meillä saat tilaa oppia, kehittyä ja ottaa vastuuta niin paljon kuin vain itse haluat.

Odotamme

Sinulla on korkeakoulutasoinen koulutus joko teknilliseltä tai kaupalliselta alalta ja työkokemusta asiakaspalveluorganisaation esimiestehtävästä. Tehtävä edellyttää vahvaa halua ja kykyä henkilöstöjohtamiseen. Olet asiakaspalveluhenkinen ja sinulle on tärkeää tarjota asiakkaille erinomainen asiakaskokemus. Sinua motivoi uusien ratkaisujen innovointi ja kehittäminen.  Olet itsenäinen ja sitoutunut työntekijä ja hoidat sovitut asiat ajallaan sekä yli odotusten.

Tehtävä edellyttää kykyä johtaa vuorovaikutustilannetta, neuvottelutaitoja, tiimityöskentelyä sekä kykyä esiintyä ja viestiä selkeästi ja innostavasti. Tilanteet asiakasrajapinnassa saattavat toisinaan olla haastavia, joten sinun tulee osata luovia niissä menestyksekkäästi ja Carunan positiivista asiakas- ja laatumielikuvaa vahvistaen.

Hakeminen

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen ja ansioluettelosi viimeistään 25.3.2018. Lisätietoja tehtävästä antaa asiakkuuspäällikkö Henna Matikainen puh. 044 731 4980 perjantaina 16.3 ja maanantaina 19.3.