(Poistunut julkaisusta)

Asiakaskokemuspäällikkö / Customer Experience Manager, Vantaa
Experis

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.4.2018
Tamro on Suomen johtava lääkkeiden ja terveystuotteiden jakelija sekä palveluntarjoaja. Huolehdimme lääkkeet ja terveystuotteet nopeasti ja luotettavasti kaikkialle Suomessa. Tamro on yhdistäjä, joka nivoo eri toimijat yhteen ja luo pohjan terveystoimialan yhteiselle kehitykselle. Kehitämme suomalaista terveydenhuoltoa ja suomalaisten hyvinvointia tarmolla ja sydämellä. Tamro Oyj kuuluu PHOENIX-konserniin, joka on yksi Euroopan johtavista lääkejakelijoista. Tamro on savuton työpaikka.

 

Haemme Tamroon
 
Asiakaskokemuspäällikköä / Customer Experience Manager
 
Tehtävässäsi vastaat kokonaisvaltaisesti Tamro Suomen asiakaskokemuksen kehittämisestä strategiamme mukaisesti. Olet omalla panoksellasi varmistamassa, että jo nyt hyvällä tasolla oleva asiakaskokemuksemme kehittyy kohti erinomaisuutta asiakkaidemme tarpeet sekä liiketoimintaympäristömme tulevaisuuden muutokset huomioiden. Olet asiakaskokemuksen suurlähettiläs, näet ja koet asioita asiakkaan näkökulmasta ja pystyt tätä viestimään ja mallintamaan asiakaskokemusohjelman kehittämisessä. Olet keskeinen ja innostava tiimipelaaja kirittämään osaltasi toimintaamme entistä asiakaslähtöisemmäksi. Raportoit myyntijohtajalle ja teet tiivistä yhteistyötä kaikkien osastojen kanssa yhteisen tavoitteen edistämiseksi.
 
Olet energinen, määrätietoinen, oma-aloitteinen ja aikaansaava tiimipelaaja. Näet ja ymmärrät digitalisaation tuomat mahdollisuudet, ja kehität osaamistasi tällä alueella systemaattisesti. Odotamme sinulta vahvaa näyttöä onnistuneista myynnin ja asiakasrajapinnan kehittämiseen liittyvistä hankkeista. Sinulla on kokemusta ja kykyä tunnistaa asiakkaan liiketoiminnan tarpeet ja mallintaa näihin ratkaisuja tiiviissä yhteistyössä muun organisaation kanssa. Työtapasi on systemaattinen, ketterä ja tuloshakuinen. 
 
Edellytämme sujuvaa suomen ja englannin kielen kirjallista ja suullista taitoa päivittäisessä yhteydenpidossa asiakkaidemme kanssa. Lisäksi arvostamme hyvää ja vakuuttavaa esiintymistaitoa. Kokemus MS Dynamics – ohjelmistosta on etu.    
 
Panostamme vahvasti asiakaskeskeisen kulttuurin kehittämiseen ja eteenpäinviemiseen. Tarjoamme haastavan, kiinnostavan ja kehittyvän tehtävän terveys- ja hyvinvointialan johtavan yrityksen palveluksessa.  

Hae tehtävää rekisteröimällä CV:si sivustolla www.experis.fi ja linkittämällä hakemuksesi ja palkkatoiveesi tähän tehtävään. 

Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytointikumppanimme Experiksen Senior Consultant Pekka Ruotsalainen numerossa 040 5850 147 tai sähköpostitse osoitteessa pekka.ruotsalainen@fi.experis.com

Experis™ on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.