(Poistunut julkaisusta)

Asiakaskokemuksen ammattilainen
Opinahjo Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.5.2018

Etsimme lisävahvistukseksi tiimimme asiakaskokemuksen huippuosaajaa!

Haluatko olla osa tiimiä, jonka tarkoituksena on varmistaa erinomainen palvelu ja asiakaskokemus asiakkaille? Oletko intohimoinen toimintojen kehittäjä, omaat vahvan tilannetajun ja haluat tuottaa asiakkaalle maksimaalisen lisäarvon ammattitaidon kehittämisessä?

Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme Asiakaskokemuksen asiantuntija.

Pääasialliset tehtäväsi:

  • Key Account - asiakkuuksista huolehtiminen
  • Erilaiset keskustelut talous- ja HR-päättäjien kanssa puhelimitse ja Skypen välityksellä
  • Asiakastietojen päivittäminen
  • Laskutus ja reklamaatiot

Osaaminen:

  • Erinomainen ja positiivinen palveluasenne, haluat tuottaa asiakkaalle parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen
  • Vahvat viestintä- ja kommunikointikyvyt
  • Työkokemus palvelualalta
  • Luova ongelmanratkaisukyky, ratkaisukeskeisyys, et pelkkää tarttua haasteisiin
  • Erinomainen tilannetaju sekä sosiaaliset taidot, joiden avulla saat tarvittavat kehitystarpeet ja ongelmakohdat nostettua pintaan
  • Uskallat haastaa ja innostaa asiakkaita parempiin tuloksiin
  • Ymmärrys talouspuolesta ja tilannetaju
  • Organisointikyky
  • Englannin kielen taito

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetäthän hakemuksesi pikimmiten, tehtävä täytetään heti oikean henkilön löydyttyä! Hakuaika päättyy 27.5.2018

Lisätiedot: Mysi Rousku, 044 024 5874, mysi.rousku@opinahjo.fi.