Asiakaskohtainen kehityspäällikkö
Istekki OyHahmotatko hyvin kokonaisuuksia ja inspiroidut kehittämisestä? Innostutko asiakkaan menestyksestä ja hänen toimintaansa liittyvien kehitystarpeiden edistämisestä? Oletko sinä tulevaisuuden teknologiaturvaaja?
Me istekkiläiset olemme teknologiaturvaajia, jotka työskentelemme yhteisen hyvän ja sujuvamman Suomen eteen. Teemme työtä yli 2 miljoonan kansalaisen hyvinvoinnin eteen – juuri tälläkin hetkellä. Olemme osa suomalaisten arkea niin elämän suurissa ja haastavissa hetkissä huolehtimalla mm. sairaaloiden elämää ylläpitävistä laitteista ja sairaalan ICT-ympäristöistä, kuin aivan perusarjessa tuottamalla mm. koulujen ICT-ympäristöt. Meitä istekkiläisiä on jo yli 1000. Moniammatillista porukkaamme määrittelee osaaminen, asiantuntijuus ja vahva tekemisen meininki kaikessa mitä teemme asiakkaillemme!
Etsimme nyt joukkoomme asiakaskohtaista kehityspäällikköä
Työssäsi pääset vastaamaan asiakaskohtaisesta kokonaiskehityksestä sekä erikseen määriteltävistä sisäisistä kehitystehtävistä.
Pääset heti alussa ”käärimään hihat” merkittävän sisäisen kehityshankkeen parissa, kun käynnistät ja johdat Istekin CRM-asiakkuudenhallintajärjestelmän määrittelyn, hankinnan, käyttöönoton sekä jatkuvan kehityksen käynnistykseen saakka.
Tulet osaksi asiakkuuksien ja myynnin yhteisiä palveluita, toimit yhteistyössä sisäisten sidosryhmiemme kanssa sekä asiakasrajapinnassa. Kanssasi työskentelee tiimi muita asiakaskohtaisia kehityspäälliköitä ja liiketoiminnan assistentteja kukin omalla kompetenssialueellaan toisiaan tukien. Olet tärkeä osa asiakkuustiimiämme sekä sisäisten toimintamallien ja prosessien kehitystä.
Hyvinvointialueiden käynnistämisen myötä omat ja asiakkaidemme liiketoimintaympäristöt ovat kiinnostavassa vaiheessa ja tässä tehtävässä pääsetkin osaksi yhteiskunnallisestikin merkittävää ICMT-kentän suurta muutosta. Mielenkiintoista ja haastavaa tekemistä riittää siis varmasti.
Vastuullasi on nimettyjen asiakkuuksien osalta:
- Asiakaskohtaisen pitkäntähtäimen suunnittelu (> 1 v)
- Asiakaskohtaisten (< 1 v) kehitystoimenpiteiden seuranta, myynti- ja ratkaisuprosessin tukeminen
- Istekin sisäisten kehitysprojektien muutosten hallinta asiakkuuksissasi
- Asiakkuuden tilannekuvan ylläpito ja kehittäminen osana Istekin tiedolla johtamisen kyvykkyyden kehittämistä
- Asiakkuustiimien ja kehityspäälliköiden välinen yhteistyö ja yhteisten toimintamallien kehittäminen sekä jalkauttaminen asiakkuustiimiin
- Yhteistyö liiketoimintojen ja palvelukehityksen kanssa asiakaskohtaisten kehitystarpeiden edistämiseksi
- Asiakkuuden ja palveluiden kannattavuuden seuranta kokonaisuutena yhteistyössä muiden istekkiläisten kanssa
- Asiakaskohtaisen liiketoimintasuunnitelman ylläpitämiseen osallistuminen
Sisäisen kehityksen osalta vastuullasi on CRM-asiakkuudenhoitojärjestelmän kehitys, sekä muut määritellyt kehitystehtävät.
Mitä toivomme sinulta?
Työssäsi menestyäksesi tarvitset kokemusta, taitoja ja tietoja seuraavista osa-alueista:
- Laaja-alaista CRM-järjestelmäosaamista konsultoinnista, toimintamallimuutoksista, käyttöönotoista, integraatioista tiedolla johtamiseen ja myynninmuutosjohtamiseen saakka
- CRM-teknologiaratkaisuiden ja toimintaympäristöjen tuntemusta
- Liiketoimintalähtöistä ajattelua ja monimutkaisten kokonaisuuksien hallintaa sekä kykyä kehittää ja selkeyttää asioita
- Hyviä vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja sekä aktiivista asiakaspalveluasennetta
- Oma-aloitteisuutta ja rohkeutta sekä kykyä hahmottaa ja johtaa suuriakin asiakokonaisuuksia
- Kykyä ja kärsivällisyyttä muutosten läpivientiin, muutosjohtamiseen sekä ongelmanratkaisuun
- Tahtoa ymmärtää ja selvittää asiakkaan toimintaa sekä tarpeita
- Halua kehittää organisaatiota, toimintaprosesseja ja omaa osaamistasi
- Erinomaiset suulliset ja kirjalliset taidot
Katsomme eduksi:
- Näytöt CRM-järjestelmäratkaisujen kehittämisestä
- Näytöt CRM-järjestelmäratkaisujen onnistuneista käyttöönottoprojekteista
Lisäksi hakijalta toivotaan kaupallista tai teknistä korkeakoulututkintoa ja tehtävään soveltuvaa aiempaa työkokemusta.
Muuta tietoa
Aloitus: Heti sopivan henkilön löydyttyä
Sijainti: Tässä työssä on etätyömahdollisuus ja työtä voit tehdä mistä päin Suomea tahansa. Toimipisteemme sijaitsevat Kuopiossa, Tampereella, Jyväskylässä ja Oulussa.
Miksi valitsisit meidät?
Panostamme vahvasti henkilöstön kehittämiseen ja kouluttamiseen sekä kannustavaan esihenkilötyöhön. Olemme toimialamme johtava kasvuyritys ja haluamme rekrytoida alan parhaat tulevaisuuden osaajat joukkoomme. Meillä saat tehdä työsi hyvin, sillä pääset toimimaan vakiintuneiden kumppaneiden ja alan parhaiden asiantuntijoiden kanssa erittäin mielenkiintoisissa asiakasympäristöissä ja -projekteissa. Arvostamme tasapainoa työn ja muun elämän yhteensovittamisessa ja tarjoamme myös kattavat henkilöstöedut. Istekillä työskentely onnistuu etänä lähtökohtaisesti mistä tahansa Suomessa tai paikan päällä konttoreiltamme Kuopiossa, Tampereella, Jyväskylässä tai Oulussa.
Lisätietoja saat tarvittaessa kehityspäällikkö Ville-Matti Hokkaselta, ville-matti.hokkanen@istekki.fi tai p. 050 401 5619.
Soittoajat: tiistai 14.2. klo 11–12 ja perjantai 17.2. klo 10–11.
Mikäli kiinnostuit, jätä hakemus 19.2.2023 mennessä ja liitä mukaan ansioluettelosi. Aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana.
Lue lisää verkkosivujemme Uratarinoita-osiosta.
Lämpimästi tervetuloa Istekille!