(Poistunut julkaisusta)

Asiakaskohtainen kehityspäällikkö
Istekki Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.10.2020

Koetko intohimoa ja paloa asiakastyötä kohtaan ja haluat olla mukana rakentamassa parasta mahdollista arkea asiakkaillemme?

Haemme ASIAKASKOHTAISTA KEHITYSPÄÄLLIKKÖÄ vastaamaan asiakaskohtaisten palveluiden kokonaiskehityksestä ja erikseen osoitetuista kehitystehtävistä.

Vastuullasi on nimetyn asiakkuuden osalta:

  • Asiakaskohtaisen pitkän tähtäimen suunnittelu
  • Asiakaskohtaisten kehitystoimenpiteiden seuranta
  • Istekin sisäisten kehitysprojektien muutosten hallinta asiakkuudessa
  • Maakuntapalveluiden ohjausryhmätyöskentelyyn osallistuminen
  • Kehityspäälliköiden välinen yhteistyö
  • Yhteistyö tuotannon kanssa asiakaskohtaisten kehitystarpeiden edistämiseksi
  • Asiakkuuden ja palveluiden kannattavuuden seuranta
  • Asiakaskohtaisen liiketoimintasuunnitelman ylläpitämiseen osallistuminen

Olet osa Istekin asiakkuustiimiä ja toimit yhteistyössä useiden eri istekkiläisten kanssa sekä suoraan asiakasrajapinnassa.

Tehtävässä menestyminen edellyttää kokemusta, taitoja ja tietoja seuraavista osa-alueista:

  • Liiketoimintalähtöistä ajattelua ja monimutkaisten asiakokonaisuuksien hallintaa sekä kykyä selkeyttää asioita
  • Vahvoja vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja sekä aktiivista asiakaspalveluasennetta
  • Oma-aloitteisuutta, aktiivisuutta ja kykyä hahmottaa ja johtaa suuriakin asiakokonaisuuksia
  • Halukkuutta ymmärtää ja selvittää asiakkaan toimintaa ja tarpeita
  • Halua kehittää organisaatiota, sen toimintaprosesseja sekä omaa osaamistasi
  • Erinomaiset kirjalliset ja suulliset taidot

Lisäksi edellytämme:

Kaupallinen tai tekninen korkeakoulututkinto, aiempi työkokemus vähintään 3 vuotta

Lisätietoja tehtävästä antaa ryhmäpäällikkö Merja Liemola puh. 040 671 9799, (merja.liemola@istekki.fi)