(Poistunut julkaisusta)

Asiakasinsinöörejä toimitilarakentamiseen
YIT

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.1.2018

Haemme Helsinkiin Herttoniemen lähipalvelukeskus Hertsi-hankkeeseen 

Asiakasinsinöörejä 

Haemme nyt Helsingin Herttoniemen lähipalvelukeskus Hertsin hankkeeseen Sinua rakennusalan rautainen osaaja, joka olet valmis tarttumaan haasteeseen, suunnitelmallinen ja halukas kehittymään työssäsi. 

Asiakasinsinöörinä työskentelet asiakasrajapinnassa tiiviissä yhteistyössä Suomen johtavien kauppakeskustoimijoiden kanssa yhdessä hankkeen projektipäällikön ja tuotannon kanssa. Autat asiakkaita liiketilakohtaisessa suunnittelussa mm. tilaratkaisujen ja materiaalien kanssa. Osallistut asiakasneuvotteluihin ja toimit yhteyshenkilönä tuotannon ja asiakasrajapinnan välissä. 

Etsimme 

Voit olla jo kokenut osaaja tai kiinnostunut kehittämään osaamistasi asiakasrajapinnassa työskentelyssä ja tutustumaan alan johtaviin toimijoihin. Reippaalla ja asiakaskeskeisellä työskentelyotteellasi varmistat parhaat ratkaisut asiakkaillemme ja onnistuneen asiakaskokemuksen. Sinulla on

  •  kokemusta asiakastyöstä ja ymmärrystä työmaan toiminnasta
  • hyvät vuorovaikutus -ja neuvottelutaidot
  • sujuvat IT-taidot
  • tehtävään soveltuva koulutus

 Eduksi katsomme hyvän englannin kielen taidon. 

Tarjoamme

Hertsi rakentuu uuden Prisman ja jo olemassa olevan Megahertsin palveluiden ympärille. Lähipalvelukeskuksen ideana on tarjota sellaisia palveluita, joita alueen asukkaat käyttävät päivittäin. Ruokakauppojen ja ravintoloiden lisäksi Hertsiin avataan kaupunginkirjasto, nuorisotila, päiväkoti sekä liikunta ja hyvinvointipalveluita. Hertsi on voimakkaasti kehittyvän Herttoniemen uusi keskusta: asiointi- ja kohtaamispaikka julkisen liikenteen keskipisteessä. 

Lisätietoja tehtävistä antaa Janne Alakomi puh. 050 538 9452, Kalle Isometsä, puh. 040 519 5967 ja Jyrki Haka puh. 040 861 9923. 

Jätä hakemuksesi 15.2.2018 mennessä oheisen linkin kautta.