(Poistunut julkaisusta)

Asiakasanalyytikko
Fonecta

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.3.2018

Fonecta haluaa olla paras dataohjatun markkinoinnin kumppani suomalaisille yrityksille. Kilpailuvalttimme on analytiikan hyödyntäminen sekä omassa että asiakkaidemme liiketoiminnassa. Meillä on ainutlaatuiset tietovarannot: kannastamme löytyvät kaikki Suomen yritykset, yli 2 miljoonaa rekisteröitynyttä kuluttaja-asiakasta ja yli miljoona päivittäistä hakua digipalveluissamme (mm. Fonecta.fi, Finder.fi ja Fonecta Caller).

Haemme Fonectan analytiikkatiimin Helsinkiin vahvistukseksi asiakasanalyytikkoa. 

Tehtäväsi on asiakasdatan hyödyntäminen ja kehittäminen liiketoiminnan tarpeita ajatellen. Pystyt analysoimaan toimenpiteitä (A/B-testaus yms.) ja tekemään rakentavia kehitysehdotuksia asiakasymmärryksen parantamiseksi. Kykenet rakentamaan automatisoituja prosesseja liiketoiminnan tueksi sekä luomaan informatiivisia raportteja jotka vievät tekemistä eteenpäin. Toimit tiiviissä yhteistyössä tuoteomistajien, asiakaspalvelun, myynnin sekä palvelutuotannon kanssa ja saat tukea muulta analytiikkatiimiltä ongelmien ratkaisussa. 

Odotamme sinulta:

  • Kokemusta asiakasdatan hyödyntämisestä liiketoiminnassa.
  • Rautaista SQL-osaamista (Oracle)
  • Kokemusta BI-raportointityökaluista (esim. Qlikview)
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa liiketoimintaympäristössä
  • Asennetta, tekemisen meininkiä ja hyvää huumorintajua 

Myös kokemuksesta seuraavilla alueilla olisi hyötyä:

  • Analytiikan automointityökalut (Alteryx tms.)
  • Salesforce CRM
  • Kannattavuuslaskenta 

Tarjoamme mahdollisuuden kehittää osaamistasi:

  • Mallinnus R/python ympäristöissä (churn, NBO jne)

Henkilönä olet analyyttinen ja tuloshakuinen sekä viihdyt nopeasti muuttuvassa työympäristössä. Työskentelet itsenäisesti ja oma-aloitteisesti ilman pilkuntarkkoja määrittelyjä ja turhaa byrokratiaa. Nautit ongelmanratkaisusta ja uuden oppimisesta, ja otat tarvittaessa nopeasti haltuun uusia teknologioita. 

Tarjoamme sinulle haasteita, vastuuta, kannustusta, mahtavan tiimin sekä yrityskulttuurin, jossa voi viedä asioita nopeasti ideasta tuotantoon. Kannustamme myös oman osaamisen kehittämiseen, ja lisäksi meiltä löytyy mukava työskentely-ympäristö, joustavat etätyömahdollisuudet, sekä monia etuja työhyvinvointiin liittyen. 

Lisätietoja tehtävästä antaa Eero Pennala sähköpostitse eero.pennala@fonecta.com tai puhelimitse 044 796. Hae pikaisesti, kuitenkin viimeistään 25.3.2018 mennessä. Otamme hakemukset vastaan ainoastaan sähköisen järjestelmämme kautta.