Asiakas-/asiakkuusneuvoja
OP Oulu

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.10.2020

SINUSTAKO MEILLE UUSI AMMATTILAINEN?

 

 

OP Oulu on vahvasti tulevaisuuteen visioiva pankki. Tuleeko sinusta meille uusi ammattilainen työkaveriksi? Oleko jo valmis henkilöasiakkaiden päivittäispalveluiden tai rahoituksen ammattilainen tai uran alussa oleva ja halukas oppimaan lisää?

 

Tarjoamme sinulle haasteellisia, monipuolisia tehtäviä digitalisoituvassa toimintaympäristössä. Saat välineet itsesi kehittämiseen, asiantuntevan ja innostavan työyhteisön sekä ison ja vakavaraisen työnantajan kattavat henkilöstöedut.

 

Odotamme sinulta erinomaisia vuorovaikutus- ja tiimipelitaitoja. Olet yrittäjähenkinen, oma-aloitteinen ja kiinnostunut oppimaan uutta. Haluat hakea asiakkaillemme parhaat ratkaisut taloudelliseen menestymiseen ja luoda ylivertaisia asiakaskokemuksia. Timanttinen onnistujan asenteesi näkyy tuloksellisena työnä. Koulutustaustasi on kaupallinen tai sinulla on muu tehtäviimme soveltuva koulutus.

 

Tuleva työsuhteesi on tehtävästä ja toimipaikastamme riippuen vakinainen tai määräaikainen. Tehtävien palkkauksessa noudatamme rahoitusalan palkkausta tehtävien vaativuuden ja osaamisesi mukaisesti.

 

Myyntijohtamme vastaavat mielellään kysymyksiisi.

 

Päivittäispalveluihin liittyviin kysymyksiin vastaavat Juhani Timmerbacka,  14.10. klo 14-15, puh. 010 2535 117 ja Janne Tainio 16.10 klo 14-15,  puh. 010 2535 489.

 

Rahoituspalveluiden osalta kysymyksiin vastaavat Kati Isometsä 15.10. klo 16-16.30, puh 010 2535 394 ja Katja Pirkola 20.10. klo 15-16, puh. 010 2535 457.

 

Hae valitsemaasi tehtävää lähettämällä hakemus ja cv oheisen hakunapin kautta  viimeistään 23.10.2020 klo 16.00.

 

Tervetuloa mukaan luomaan asiakkaillemme finanssialan parhaita ratkaisuja!

 

 

Oulun Osuuspankki on Oulun talousalueella toimiva täyden palvelun finanssitalo, joka tarjoaa ainutlaatuisen pankki- ja vakuutuspalveluiden kokonaisuuden helposti saman katon alta. Se kuuluu suomalaiseen OP Ryhmään ja on yksi suurimmista osuuspankeista. Asiantuntijamme palvelevat pankki- ja vakuutusasiakkaitamme verkossa, puhelimessa ja kasvotusten. Jäsentensä omistaman, voimakkaasti kehittyvän ja eteenpäin katsovan pankin tehtävänä on edistää asiakkaidensa taloudellista menestystä. Se kantaa myös vastuunsa omasta toimintaympäristöstään ja kehittää sen elinvoimaisuutta. Pankin menestys luo vakautta ja vaurautta, josta hyötyvät sekä asiakkaat että koko yhteisö

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot