(Poistunut julkaisusta)

Arviointiasiantuntija
Realia Management

Alkuperäinen julkaisupäivä 29.1.2020

Haemme nyt Tampereelle arviointi- ja konsultointitiimiimme

ARVIOINTIASIANTUNTIJAA

Keskeisimpiin tehtäviisi kuuluvat kertaluonteisiin transaktioihin ja säännöllisiin portfolioarviointeihin liittyvät arvioinnit. Pääset osallistumaan monipuolisiin asiakascaseihin ja edelleen kasvattamaan osaamistasi eri tyyppisten kohteiden arvioinneissa ja hankkeiden konsultoinnissa. Esimerkiksi viime vuonna laadimme Suomen suurimmalle kiinteistösijoittajalle pörssiin listautumista varten markkinakatsauksen sekä portfolion arvioinnin. Hankit, hoidat ja kehität asiakkuuksia aktiivisella otteella.   

Työskentelet mielelläsi erilaisten ihmisten kanssa ja olet avoin, ripeä sekä aikaansaava. Voit ja osaat tarvittaessa hyödyntää back office -kollegojasi sekä jakaa omaa osaamistasi ja kokemusta tiimissä. Osa tehtävistä on rutiineja, mutta osa tehtävistä taas edellyttää uusien asioiden omaksumista ja kykyä hahmottaa laajempia kokonaisuuksia.

Odotamme sinulta mielellään kokemusta arviointitehtävistä tai muuta relevanttia kokemusta kiinteistömarkkinasta. Sinulla on kykyä ja halua sekä oma-aloitteiseen, itsenäiseen työhön että tiimityöskentelyyn. Tehtävässä menestyminen edellyttää osallistumista uusasiakashankintaan ja oman asiakasverkoston kasvattamista sekä ylläpitämistä. Sinulla on hyvät IT-taidot, erityisesti Excel on sinulle tuttu. Koulutuksesi voi olla esimerkiksi KTM tai DI, RICS ja/tai AKA on eduksi.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisia toimeksiantoja eri tyyppisistä kohteista ja hankkeista sekä itsenäisiä tehtäväkokonaisuuksia. Toimistomme sijaitsee aivan Tampereen keskustassa osoitteessa Hämeenkatu 20.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi etsimämme henkilö, jätä hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 16.2. tästä linkistä.  Lisätietoja antaa Henri Timperi, p. 040 581 3629 tai henri.timperi@realia.fi.

Tutustu Realia Managementiin työnantajana: https://www.realiamanagement.fi/ajankohtaista/realia-management-tyopaikkana