(Poistunut julkaisusta)

Apulaiskohdepäällikkö
Pelican Self Storage

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.2.2018

Etsimme nyt asiakaspalveluhenkistä apulaiskohdepäällikköä pk-seudulle
 

Tehtävänkuvaus:

Tehtävä on aluksi noin puolen vuoden määräaikainen tehtävä, mutta mahdollisesta jatkosta voidaan keskustella työsuhteen aikana. Tehtäväsi on vastata oman toimipisteesi laadukkaasta asiakaspalvelusta. Osallistut myös myyntitoimenpiteisiin ja neuvottelet asiakkaille sopivat ratkaisut säilytystilojen ja ohjeistuotteiden osalta. Työskentelet pääkaupunkiseudulla sijaitsevassa Pelicanin toimipisteessä, jossa palvelet asiakkaita, toteutat erilaisia myyntitoimenpiteitä sekä huolehdit tilojen tausta- ja siivoustehtävistä. Toimipisteesi määräytyy tarkemmin työsuhteen aloituksen vaiheessa. Olet yhteydessä asiakkaisiin myös puhelimen ja sähköpostin välityksellä. Työskentelet tiiviinä tiiminä toimipisteestä vastaavan kohdepäällikön kanssa. Pystyt työskentelemään myymälän aukioloaikojen mukaisesti (arkisin 10-18 ja lauantaisin 10-15).

 

Yleistä:

Tehtävässä menestyminen edellyttää, että viihdyt erinomaisesti asiakkaiden parissa. Sinulla on jo kokemusta asiakaspalvelusta ja mahdollisesti myös myyntityöstä. Olet oma-aloitteinen, järjestelmällinen ja kehittymishaluinen. Hallitset sujuvasti perus toimisto-ohjelmistot ja opit myös nopeasti käyttämään uusia järjestelmiä. Sinulla on toimeen tarttuva ja aktiivinen työote, ja tulet erinomaisesti toimeen asiakkaiden kanssa.

 

Tarjoamme Sinulle:

  • Nuorekkaan, positiivisen ja energisen työyhteisön, jonka tuella kehität omaa osaamistasi
  • Loistavat Pelican asiakasratkaisut, joiden avulla on helppo tukea Pelicanin liiketoimintaa
  • Monipuolisen ja vastuullisen työnkuvan
  • Kasvavan ja eteenpäin katsovan yrityksen työnantajaksesi
  • Tarvittavat työkalut tehtävässä menestymiseksi

 

Odotamme Sinulta:

  • Kokemusta asiakaspalvelusta ja kiinnostusta myyntityöhön
  • Aktiivista työotetta ja kykyä työskennellä kiireessä
  • MS Office -ohjelmien hallintaa
  • Kykyä palvella asiakkaita myös englanniksi, ruotsin kielitaito on etu
  • Ajokortti ja mahdollisuus oman auton käyttöön liikuttaessa Pelicanin toimipisteiden välillä katsotaan eduksi

 

Työn aloitus on mahdollisimman pian. Ethän jätä hakemista viime tinkaan, sillä käsittelemme hakemuksia aktiivisesti jo hakuaikana. Kaikkiin hakijoihin olemme yhteydessä viimeistään hakuajan päätyttyä.

 

Haku:

Hae tehtävään rekisteröimällä itsesi hakijaksi osoitteessa http://www.empore.fi/tyopaikat 22.02.2018 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Emporen Oy:n asiakkuuspäällikkö Arto Niskanen puh. 050 430 4484 tai sähköpostitse arto.niskanen@empore.fi