(Poistunut julkaisusta)

Analyytikko, asiakkuusprosessit
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.2.2019

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa sekä asiakkaiden, henkilöstön että kumppaneiden näkökulmasta. Saavuttaaksemme tulevaisuuden tavoitetilamme, olemme aloittaneet OP Ryhmässä merkittävän muutosmatkan. Siirrymme OP Ryhmän keskusyhteisössä vaiheittain ketterään, itseohjautuvaan toimintatapaan, joka antaa vapautta ja vastuuta tiimeille, nopeuttaa päätöksentekoa ja ohjaa työskentelyä asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Vähennämme päätöksentekotasoja. Johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen.

Haemme nyt Pankkitoiminnan henkilöasiakkaiden liiketoimintaan, Asiakkuusprosessit-alueelle Helsinkiin tai Ouluun

Analyytikko, asiakkuusprosessit (määräaikainen)

Päivittäisessä työssäsi vastaat vastuualueesi liiketoiminta-, prosessi- ja data-analyyseistä. Tavoitteena on vastata datan avulla OP-ryhmän keskusyhteisön ja osuuspankkien toiminnan kehittämisen näkökulmasta keskeisiin liiketoimintakysymyksiin.

Tehtävä on perhevapaan sijaisuus noin 28.02.2020 asti.

Mitä odotamme sinulta

Omaat vahvaa näyttöä ratkoa liiketoimintaongelmia datan avulla sekä koota ne helposti ymmärrettäväksi visuaaliseksi analyysiksi. Lisäksi sinulla on kokemusta ja osaamista prosessianalyysien tekemisestä. Ymmärrät digitalisaation tuomat mahdollisuudet finanssitoimialalla toiminnan kehittämiseen ja olet jo todistanut kykysi tuottaa selkeitä johtopäätöksiä ja toimeenpantavia ehdotuksia analyysiesi pohjalta. Sinulla on myös kokemusta ja näyttöjä projektijohtamisesta, työn suunnittelusta ja työkokonaisuuksien läpiviennistä.

Jotta sinulla on mahdollisuus suoriutua tehtävästä hyvin, edellytämme erinomaista analyysi -, ja työkaluosaamista, kuten mm. tableau ja excel . Sinulla on soveltuva ylempi korkeakoulututkinto ja osaat viestiä sujuvasti suullisesti ja kirjallisesti suomeksi sekä englanniksi. Työskentelytapasi on analyyttinen, proaktiivinen ja systemaattinen. Sinulla on hyvät vuorovaikutus- ja viestintätaidot ja kykyä verkostoitua kaikilla organisaatiotasoilla. 

Mitä saat meiltä

Tarjoamme ainutlaatuisen mahdollisuuden päästä luomaan toimialan parasta asiakaskokemusta ja vaikuttaa satojentuhansien asiakkaiden pankkiasioinnin sujuvuuteen. Samalla pääset mukaan finanssialan suurimman työnantajan muutokseen. Tule luomaan asiakkaillemme parhaat palvelut yhdessä meidän kanssamme!

Lisätiedot ja hakuohjeet

Näetkö itsesi työskentelemässä tiimissämme? Hae tehtävää lähettämällä ansioluettelosi ja hakemuksesi 3.3.2019 mennessä oheisen painikkeen kautta. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana, joten älä jätä hakemista viime metreille. 

Lisätietoja tehtävästä antaa Niko Mikkola, p. 0405005614 tai niko.mikkola@op.fi. Parhaiten hänet tavoitat 14.2. klo 12.15-13., 20.2. klo 13-14, tai 26.2. klo 10.11.

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkastetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.