(Poistunut julkaisusta)

Ammattitaitoinen ostoreskontran hoitaja Jyväskylään
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.8.2019

Haemme asiakkaallemme

 

OSTORESKONTRAN HOITAJAA

 

Työt alkavat pikimmiten, ja kyseessä on määräaikainen työsuhde 2/2020 asti. Jatkomahdollisuutta katsotaan tämän jälkeen. Vastaat osana ammattitaitoista tiimiä ostoreskontran hoidosta. Työnkuvaasi sisältyy myös asiakaspalvelua sekä suomeksi että englanniksi.

 

Toivomme sinulta soveltuvaa taloushallinnon koulutusta sekä aikaisempaa kokemusta ostoreskontran hoitamisesta. Edellytämme lisäksi sekä suullista että kirjallista englannin kielen taitoa, muu kielitaito luetaan eduksesi. Aikaisempi kokemus esimerkiksi SAP-järjestelmästä on etu. Arvostamme numerotarkkuutta, huolellisuutta sekä tiimityöskentelytaitoja.

 

Tarjoamme sinulle position suuresta ja kansainvälisestä asiantuntijaorganisaatiosta, jossa hyville työntekijöille on aina tarjolla etenemismahdollisuuksia. Pääset kehittämään omaa osaamistasi taloushallinnon saralla, ja lisäksi saat kannustavan ja osaavan tiimin tuen.

 

Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccolta Olga Jokinen, 0400 278 937 olga.jokinen@adecco.fi. Hae paikkaa pikaisesti sivujemme kautta, sillä haastattelemme jo hakuaikana. Viimeinen hakupäivä on 18.8.2019.