(Poistunut julkaisusta)

Aluekoordinaattori
Majoituspalvelu Forenom Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.2.2020

Oletko sinä hakemamme intohimoinen ja lämminhenkinen asiakaspalvelija ja asiakaskokemuksen kehittäjä? Hallinnollisten tehtävien suorittaminen taittuu sinulta systemaattisesti, mutta saman aikaisesti näet uuden luomisen ja kehittämisen mahdollisuutena. Mikäli olet haaveillut tehtävästä missä voit jättää oman kädenjälkesi kasvavaan yritykseen – onnittelut - löysit sen juuri!

Forenom hakee Aluekoordinaattoria Helsingin ydinkeskustaan.

Forenom on kasvanut Pohjoismaiden suurimmaksi yritysmajoittajaksi tarjoten kalustettuja asuntoja, huoneistohotelleja sekä hostelleja parhailla sijainneilla. Liikevaihtomme kasvoi 4.2 miljoonasta eurosta yli 82 miljoonaan euroon 10 vuodessa. Vuonna 2018 liikevaihtomme oli 115 miljoonaa euroa.

Me Forenomilla uskomme, että yrityksen menestys lähtee innostuneista ja motivoituneista työntekijöistä. Arvojemme peruskiviä ovat rohkeus ja avoimuus sekä se, että yhdessä saamme enemmän aikaan. Haastamme jatkuvasti itseämme, perinteisiä toimintatapoja sitä myötä koko toimialaa. Olemme intohimoisten, luovien ja sitoutuneiden yksilöiden yhteisö, emmekä pelkää haasteita.

Tutustu meihin katsomalla video: www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQ

Aluekoordinaattorin tehtävässä toimit arvokkaana tukipilarina koko alueorganisaatiolle ja täten olet päivittäisen toimintamme ytimessä. Pääset lisäämään oman arvokkaan panoksesi asiakaskokemuksen kehittämiseen osana motivoitunutta ja jatkuvasti kehittyvää tiimiä. Näemme vahvasti digitalisoituvan työmaailman ehdottomasti mahdollisuutena, mutta samanaikaisesti intohimoisina asiakaspalvelijoina haluamme varmistaa ja kehittää ihmiseltä ihmiselle kohtaamisia. Nämä ovat kaikki asioita, joita tehtävässäsi kohtaat päivittäin. Kansainvälisessä työyhteisössämme pääset työskentelemään monipuolisen osaamisen parissa ja samalla kehittämään omaa osaamistasi.

Aluekoordinaattorin tärkeimmät tehtävät Forenomilla:

  • Huoneistohotellimme vastaanoton asiakaspalvelu (n. 2-3h työpäivästä)
  • Asiakassuhteiden palvelu ja kehittäminen
  • Asiakaspalautteiden käsittely ja raportointi
  • Hallinnolliset tehtävät kuten Forenomin sisäisen intran sekä varausjärjestelmän tietojen päivittäminen.
  • Avainten hallinta
  • Palvelujen kehittäminen
  • Forenomin brändikuvan vahvistaminen ja arvojen jalkauttaminen

Toivomme sinulta iloista ja energistä asennetta sekä kokemusta asiakaspalvelualasta. Rakastat kohdata ihmisiä ja asiakkaamme kokemus on lähellä sydäntäsi. Suomen kielen lisäksi viestit ja kommunikoit luontevasti myös englanniksi – meillä puhutaan päivittäin yli kymmentä kieltä.

Lähetäthän rohkeasti hakemuksesi oheisen linkin takaa. Tehtävä on vakituinen ja täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Työt alkavat sopimuksen mukaan.