(Poistunut julkaisusta)

Aluekeskusrekisterin johtajan tehtävä (virkanimike rekisteripäällikkö)
Vantaan seurakunnat

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.2.2021

Vantaan seurakuntayhtymän palvelukeskuksessa on haettavana

Aluekeskusrekisterin johtajan tehtävä (virkanimike rekisteripäällikkö)

Aluekeskusrekisterin johtajan tehtävänä on keskusrekisteripalveluiden toiminnan johtaminen ja kehittäminen. Työtehtäviin kuuluu yhteistyön organisointi aluekeskusrekisteriin kuuluvien seurakuntien kanssa, joita on Vantaan 7 seurakunnan lisäksi Keravan, Tuusulan, Pukkilan, Askolan, Agricolan suomalainen, Porvoon suomalainen ja Nurmijärven seurakunnat. Aluekeskusrekisterin tehtäviin kuuluvat jäsentietopalvelu, kirkonkirjojenpito sekä aluekeskusrekisterin asiakaspalvelu ja seurakuntien neuvontatehtävät. Aluekeskusrekisterin johtaja vastaa kirkkolain 16 luvun 5.2 § mukaisista keskusrekisteripalveluista.

Aluekeskusrekisterin johtaja, Rekisteripäällikön virka, kuuluu palvelukeskuksen johtosäännössä määriteltyihin yhtymän johtajan alaisiin palvelukeskuksen johtaviin virkoihin. Aluekeskusrekisterin johtaja valmistelee vastuualueensa asiat yhteiselle kirkkoneuvostolle.

Aluekeskusrekisterin johtajalla tulee olla tehtävään soveltuva ylempi korkeakoulututkinto, johtamiskokemusta, erinomainen suomen kielen sekä tyydyttävä ruotsin kielen suullinen ja kirjallinen taito. Eduksi katsomme kokemuksen rekisteripalveluista, seurakuntahallinnon ja kirkonkirjojenpidon tuntemuksen sekä hyvät viestintä-, vuorovaikutus- ja ICT-taidot. Arvostamme itsenäistä työotetta sekä hyviä yhteistyötaitoja.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja innostavan työn pääkaupunkiseudun muuttuvassa toimintaympäristössä, toimitilat Tikkurilan aseman läheisyydessä sekä hyvän työyhteisön ja kilpailukykyiset työsuhde-edut. Viran palkkaus sijoittuu kirkon yleisen palkkausjärjestelmän vaativuusryhmään 701 ja sen peruspalkka on 4337,34 euroa/kk. Lisäksi aikaisemman työkokemuksen perusteella voidaan maksaa kokemuslisää.

Tehtävään valitun on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan ennen työn vastaanottamista. Lisäksi tehtävään valitun tulee olla Suomen ev.lut. kirkon konfirmoitu jäsen. Tehtävässä on kuuden kuukauden koeaika.

Hakemusten tulee olla perillä viimeistään 24.2.2021 klo 16.00. Virkaa haetaan ensisijaisesti KirkkoHR-rekrytointijärjestelmän sähköisellä hakulomakkeella. Lisätietoja antaa henkilöstöpäällikkö Laura Mäntysaari p. 050 470 7979 tai sähköpostilla laura.mantysaari@evl.fi.