Aluejohtaja/Regiondirektör
Oy M.Rauanheimo Ab

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.10.2019

Toiminnan laajentuessa vahvistamme organisaatiotamme vastaamaan asiakkaiden uusia kehitystarpeita. Tiivis ja toimiva yhteistyö asiakkaiden kanssa on ratkaiseva pitkän aikavälin menestystekijä.

Haemme nyt palvelukseemme Kokkolaan jämäkkää, pätevää ja kokenutta

Aluejohtajaa

Päätehtävänäsi on vastata toiminnastamme Kokkolan satamassa. Tehtävään kuuluu myös palvelujemme myynti ja markkinointi sekä toiminnan kehittäminen. Erityisen tärkeää on olemassaolevien ja uusien asiakassuhteiden sekä sidosryhmien työstäminen ja kehittäminen. Hoidat tehtävääsi läheisessä yhteistyössä yrityksen johdon, Kokkolan sataman ja logistiikkaketjun eri osapuolten kanssa. Kuulut yrityksen johtoryhmään ja tehokkaan yhtiön jäsenenä osallistut tarpeen vaatiessa myös oman toimenkuvasi ulkopuolisiin tehtäviin.

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää sinulta

  • yhteistyökykyä sekä pätevyyttä ja kokemusta johtajana
  • kokemuksen tuomaa neuvottelutaitoa ja kaupantekokykyä
  • satamalogistiikan ja merenkulun tuntemusta
  • kaivos- ja suurteollisuuden logistiikan tuntemusta
  • luovuutta ja sovittujen asioiden loppuun viemistä
  • organisointikykyä, järjestelmällisyyttä ja vastuuntuntoa
  • joustavuutta työtehtävien ja työaikojen suhteen
  • sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa; ruotsin- ja venäjänkieli katsotaan eduksi

Lisätietoja tehtävästä antaa toimitusjohtaja Joakim Laxåback, puh 050 387 3303  15.10 ja 16.10.2019 klo 14.00–16.00 ja muina aikoina henkilöstöjohtaja Mona Andersson-Kuorikoski puh. 040 480 3832.

Hae tehtävää viimeistään 20.10.2019 mennessä. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Verksamheten växer och våra kunder ställer allt högre krav på utveckling av nya lösningar. Ett nära samarbete och ökad dialog med våra kunder är avgörande för vår långsiktiga framgång.

Vi söker nu till Karleby en driftig, kunnig och erfaren

Regiondirektör

som huvudsakligen ansvarar för vår verksamhet i Karleby hamn. Till uppgiften hör också marknadsföring och försäljning av våra tjänster samt utveckling av verksamheten. Stor vikt läggs vid utveckling av relationer med befintliga och nya kunder samt samarbetspartners. Uppgiften utförs i nära samarbete med bolagets ledning, Karleby hamn och kontaktpersoner över hela logistikkedjan. Du sitter med i företagets ledningsgrupp. Som anställd i ett effektivt bolag deltar du också vid behov i uppgifter inom andra ansvarsområden.

Vi förväntar oss att du

  • är en sammarbetsvillig, kunnig och erfaren ledare
  • är en erfaren förhandlare som kan göra affärer
  • har erfarenhet av hamnlogistik och sjöfart
  • känner till gruv- och storindustrins logistik
  • är kreativ och ser till att ”det sagda blir gjort”
  • har organisationsförmåga, disciplin och ansvarskänsla
  • godtar flexibel arbetstid
  • kan kommunicera flytande på finska och engelska. Kunskaper i svenska och ryska är till stor nytta.

Tilläggsinformation får du av verkställande direktör Joakim Laxåback, tel. 050-387 3303 den 15.10 och 16.10. 2019 kl 14.00-16.00 och under övriga tider av personaldirektör Mona Andersson-Kuorikoski tel. 040 480 3832

Sök tjänsten senast 20.10.2019

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot