(Poistunut julkaisusta)

ADMINISTRATIVE ASSISTANT, Espoo
Manpower

Alkuperäinen julkaisupäivä 1.10.2019
Who we are …
Merck & Co., Inc., Kenilworth, New Jersey, USA is known as “Merck” in the United States, Canada & Puerto Rico. We are known as “MSD” in Europe, Middle East, Africa, Latin America & Asia Pacific. We are a global biopharmaceutical leader with a diverse portfolio of prescription medicines, oncology, vaccines and animal health products.
We are driven by our purpose to develop and deliver innovative products that save and improve lives. With 69,000 employees operating in more than 140 countries, we offer state of the art laboratories, plants and offices that are designed to Inspire our employees as we learn, develop and grow in our careers. We are proud of our 125 years of service to humanity and continue to be one of the world’s biggest investors in Research & Development.
Our Human Health Division maintains a “patient first, profits later” ideology. The organization is comprised of sales, marketing, market access, digital analytics and commercial professionals who are passionate about their role in bringing our medicines to our customers worldwide.

 

Haussa nyt asiakkaallemme luotettava ja tarkka osaaja Administrative Assistant rooliin. Etsinnässä on todellinen moniosaaja, jolla on kyky hallita järjestelmällisestä haastaviakin kokonaisuuksia ja taito pitää useita lankoja käsissä ylläpitäen positiivista ilmapiiriä. Työsuhde solmitaan toistaiseksi ja toteutetaan Manpowerin kautta. Työ sijaitsee Espoossa Keilaniemessä hyvien liikenneyhteyksien varrella. 

Roolissa toimit koordinaattorina MSD Finlandin päivittäisten operaatioiden hallinnoimisessa sekä tuottamisessa liiketoimintaa tukien. Olet tärkeä tekijä tuottamaan laadukasta prosessia eri liiketoimintojen ja tiimien välillä sekä avustamaan päivittäisissä rutiineissa erinomaisella asiakaspalveluasenteella. Vastuullasi on useita erilaisia kokonaisuuksia ja tehtäväsi on hallinnoida niitä tehokkaasti, mutta huolellisuutta ja tarkkuutta osoittaen. Työnkuvaasi kuuluu olennaisesti myös rutiinitehtäviä ja tietyt toistuvat tehtävät ovat osa jokapäiväistä arkeasi. Vastuualueesi koostuvat mm. seuraavista kokonaisuuksista:

  • Taloushallinto: SAP hallinnointitehtäviä, tilausten toteuttamista sekä näiden seurantaa
  • Markkinointi: markkinoinnin tapahtumien suunnitteluaa, tukitehtäviä markkinoinnin parissa, fokuksessa digitaalinen markkinointi
  • Hallinto: vaihtelevat tukitehtävät niin markkinointi kuin myyntiorganisaatiolle sekä sisäisten palavereiden järjestäminen

Etsimämme henkilö ymmärtää perus taloushallinnon prosesseja sekä omaa jo SAP järjestelmäosaamista. Tehtävän luonne vaatii myös tekijältään erinomaisia organisointitaitoja sekä itsenäistä järjestelmällistä työotetta. Tehtävässä onnistumiseksi on erityisen tärkeää, että valittu henkilö kykenee rakentamaan toimivaa yhteistyötä kaikkien osapuolten välille. Tehtävät ovat vaihtelevia ja tilanteet voivat muuttua yllättäen, joten etsimämme osaaja on valmis mukautumaan tilanteeseen kuin tilanteeseen. Muuttuvien tilanteiden ohella nautit myös rutiininomaisista tehtävistä ja loistat niiden suorittamisessa. Hallinnointitehtävissä on tärkeää pysyä ajan tasalla ja tämä vaatii asiantuntevia priorisointikykyjä. Odotamme henkilöltä erinomaisia kommunikointikykyjä sekä avointa ja positiivista asennetta projekteja ja työtehtäviä kohtaan.

Tehtävään valittavalta henkilöltä edellytämme:

  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta esim. AMK Tradenomi
  • Vähintään 5 vuoden kokemusta hallinnollisista tehtävistä, johon on lukeutunut myös taloushallinnon tehtäviä
  • SAP järjestelmäosaamista sekä käyttäjäkokemusta pitkältä ajanjaksolta
  • Vahvoja yhteistyötaitoja ja avoimuutta kollegoita kohtaan
  • Kykyä työskennellä monitahoisessa työssä liiketoimintojen
  • Joustavaa ja dynaamista työskentelyotetta jatkuvasti muuttuvassa työympäristössä
  • Itsenäistä työskentelyotetta sekä innokasta asennetta uusille kokonaisuuksille
  • Kykyä hallita ja hallinnoida useita tehtäväkokonaisuuksia samanaikaisesti
  • Vahvat kommunikointitaidot suomen- ja englanninkielellä

Tarjoamme palveluhenkiselle ja paineensietokykyiselle työnhakijalle mahdollisuuden päästä työskentelemään kansainvälisessä yrityksessä ja miellyttävässä työyhteisössä. Olet tärkeä osa tiimiämme ja tehtävässäsi saat mahdollisuuden tehdä yhteistyötä useiden tiimien välillä sekä kasvattamaan omaa verkostoasi. Panostamme henkilökohtaiseen kasvuun ja haluamme tukea henkilöstöämme tämän toteuttamisessa. Tiimimme on motivoitunut ja kannustamme jokaista päivittäisessä työssään. Arvostamme jokaista jäsentämme sekä otamme mielenkiinnolla vastaan uusia rohkeitakin ideoita ja innovaatioita.

Oletko hakemamme monitaituri, joka ei pelkää kovintakaan haastetta?

Hae tehtävää mahdollisimman pian rekisteröidyllä CV:lläsi painamalla "Hae"-painiketta. Haastattelut aloitetaan mahdollisimman pian, jo hakuajan puitteissa. Lisätietoja tehtävästä Recruitment Consultant Suvi Väänänen suvi.vaananen@manpowergroup.fi ja Laura Parviainen laura.parviainen@manpowergroup.fi .

HUOM! HUOM! 04.10. – 13.10.2019 välisenä aikana siirrymme uuteen rekrytointijärjestelmään ja tänä aikana emme pysty valitettavasti vastaanottamaan hakemuksia sivustomme kautta. Mikäli lähetät hakemuksen tämän ajanjakson aikana, niin lähetäthän CV:si sekä hakemuksesi sähköpostitse otsikolla ”MSD  / Administrative Assistant /Oma nimi” osoitteeseen suvi.vaananen@manpowergroup.fi.

Manpower on maailman johtavia rekrytointi- ja henkilöstöalan yrityksiä. Vuosittain rekrytoimme yli kolme miljoonaa ihmistä vakinaisiin ja määräaikaisiin tehtäviin ja tarjoamme kattavia henkilöstöalan palveluja. Manpowerilla on yli 3500 toimistoa 80 maassa. Suomessa palvelemme asiakkaitamme ja hakijoitamme valtakunnallisesti aluetoimistojemme kautta. Olemme asiantuntijasi muuttuvassa työmaailmassa. Manpower on auktorisoitu henkilöstöpalveluyritys.