(Poistunut julkaisusta)

Admin Coordinator
Clear Channel Suomi Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.1.2019

Asiakkaamme, ulkomainonnan vahva toimija, kehittäjä ja edelläkävijä Clear Channel Suomi Oy hakee nyt energiseen joukkoonsa sinua

Admin Coordinator

Admin Coordinatorin päätehtävänä on tukea Clear Channelin Suomen organisaatiota erilaisissa monipuolisissa hallinnollisissa asioissa niin, että organisaation arki sujuu mahdollisimman mutkattomasti. Tällaisia ovat mm:

  • Yhteyshenkilönä toimiminen eri sidosryhmien suuntaan; pääset tekemään yhteistyötä niin työterveyshuollon, siivouspalvelujen, kuin kiinteistö- ja vakuutusasioista vastaavien ulkoisten tahojen kanssa.
  • Henkilöstö- ja palkkahallinto; prosessin tukeminen uusien työntekijöiden rekrytoinneissa, onboarding-prosesseissa sekä lähtevien työntekijöiden offboarding-prosesseissa. Tehtäviisi kuuluu myös kuukausittaisien myyntiprovisioiden laskenta sekä palkkamateriaalin tarkistus yhdessä palvelutarjoajan kanssa. Olet myös vastuussa HR-dokumentaatiosta ja toimit MepcoHR-järjestelmän ylläpitäjänä. Lisäksi toimit konsernin compliance-prosessien ja materiaalien ylläpitotehtävissä.
  • Organisaation tukeminen monipuolisissa tehtävissä, kuten tapahtumajärjestelyissä, matkavarausten organisoimisessa, lomien seurannassa, raporttien laatimisessa ja laskujen tiliöinnissä.

Tulet toimimaan osana Hallinnon tiimiä (taloushallinto, HR ja IT) ja raportoimaan suoraan yrityksen talousjohtajalle.

 

Toivomme sinun olevan:

  • Iloinen ja energinen persoona, jolla on halu ja kyky saada sovitut asiat valmiiksi ajallaan
  • Oma-aloitteinen – osaat priorisoida asioita erinomaisesti ja pärjäät mahdollisen paineenkin alla
  • Halukas kehittämään olemassa olevia prosesseja ja tapoja toimia
  • Hyvä kommunikoimaan suomeksi ja englanniksi suullisesti ja kirjallisesti
  • Taitava MS Office-käyttäjä

Tarjoamme sinulle:

  • Innostavan näköalapaikan nopeasti kehittyvässä ja kasvavassa mainosmediaympäristössä
  • Hyvät yhteistyökumppanit, joiden kanssa kehittää toimintaa
  • Kiinnostavan tehtävän kansainvälisessä organisaatiossa
  • Monipuolisen toimenkuvan, jossa pystyt vaikuttamaan yrityksen menestymiseen
  • Kilpailukykyisen palkan ja edut

 

Lisätiedot ja hakeminen:

Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä Juhler Professionalsin kanssa. Valittava henkilö työllistyy suoraan Clear Channelille. Kysymyksiä rooliin tai rekrytointiprosessiin liittyen voi esittää Juhler Professionalsin konsultti Tom Åbergille (tom.aberg@juhlerprofessionals.fi, puh. 050 526 6276).

Haluaisimme kuulla hakemuksessasi, miksi juuri sinä olisit oikea henkilö Clear Channelille. Hae tehtävää lähettämällä ansioluettelosi Tomille osoitteeseen tom.aberg@juhlerprofessionals.fi viimeistään ti 15.1. mennessä. Muista, että myös hyvin kirjoitettu hakemuskirje kertoo sinusta enemmän, kuin pelkkä CV.

 

Clear Channel Suomi Oy valtakunnallinen ulkomainosyhtiö. Olemme osa globaalia Clear Channel Outdoor -konsernia. Mainosratkaisumme tavoittavat halutun kohderyhmän niin valtakunnallisesti kuin paikallisesti. Mainoslaiteverkostomme sijaitsevat kaupunkien keskustoissa, suosituimmissa kauppakeskuksissa sekä myymälöiden sisällä, vilkkaimpien teiden varsilla ja Helsinki-Vantaan lentoasemalla.

Arvomme ovat: Oikeudenmukaisuus, Nopeus, Eteenpäin katsominen, Vapaus, Joustavuus, Lupausten pitäminen