(Poistunut julkaisusta)

AD
Nelonen Media

Alkuperäinen julkaisupäivä 15.1.2020

Sinä media- ja graafisen alan ammattilainen!
Oletko visuaalisen designin ja tarinankerronnan huippuosaaja ja lisäksi hyvä tyyppi?

Haemme Nelonen Median Creative -tiimiin AD:ta.

Työnkuvaasi kuuluu johtaa ja ohjata Nelonen Median (Nelonen, Jim, Liv, Hero ja Ruutu) brändeihin liittyvien visuaalisten elementtien suunnittelua ja tuotantoa. Tehtävänäsi on kehittää visuaalista ohjeistusta vastaamaan jatkuvasti muuttuvia tarpeita ja valvoa sen toteutumista. Osallistut brändien imagollisten kampanjoiden konseptointiin, suunnitteluun ja toteutukseen. Ulkoisten kumppaneiden briefaaminen, valinta ja yhteistyö ovat osa toimenkuvaasi. Tukenasi on luova tiimi ja koko osaava markkinointiyksikkömme.

Tehtävässä edellytetään vahvaa kokemusta media-alasta, graafisen suunnittelun ja tuotannon hallintaa tv-, online- ja printtiympäristössä.
Sinulla on näkemystä siihen, miten brändien tarina välitetään kohderyhmälle audiovisuaalisten kerronnan keinojen avulla. Lisäksi osaat suunnitella ja toteuttaa digitaalisia mainosaineistoja ja ymmärrät digimainonnan tuomat edut ja mahdollisuudet. Sinulla on alan ammatillinen koulutus tai vastaavat taidot työkokemuksesi kautta. Edellytyksenä on myös markkinoinnin perusteiden hallinta.

Hallitset Adobe Creative cloud –ohjelmistoympäristön (After Effects, Photoshop, Illustrator, Indesign) eivätkä HTML5-tekniikat (HTML, Javascript, CSS) ole sinulle vieraita.

Olet monipuolinen tekijä. Luonteeltasi olet yhteistyökykyinen, suunnitelmallinen ja oma-aloitteinen. Tulet hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja osaat sekä kuunnella että esittää oman näkemyksesi. Tv-kanavamme sekä Ruutu ovat tunnemedioita ja niiden tavoitteena on herättää tunteita määritellyssä kohderyhmässä, joten sinulla on kyky ajatella luovasti ja viihteellisesti. Ymmärrät myös kaupallisten tavoitteiden merkityksen sekä aikataulujen asettamat rajoitukset.

Tarjoamme monipuolisen ja mielenkiintoisen tehtävän jatkuvasti kehittyvällä media-alalla, haastavan ja palkitsevan työn mahtavien brändien ja ohjelmasisältöjen parissa sekä huipputiimin jossa työskennellä.

Edellytämme hakijoilta videomuotoista hakemusta, josta ilmenee osaamisesi sekä persoonasi – hae rohkeasti mukaan!
Lähetä hakemuksesi ja palkkatoiveesi 24.1.2020 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Creative Satu Ketopelto, puh. 040-5762115.