(Poistunut julkaisusta)

Accounts Payable Specialist - Vantaa
Eilakaisla

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.10.2020
Otis Elevator Company on maailman suurin hissiyhtiö. Elisha Otis, turvallisen hissin keksijä, perusti yrityksen yli 160 vuotta sitten. Nykyään Otis tarjoaa tuotteitaan ja palvelujaan yli 200 maassa ja huoltaa yli 2 miljoonaa hissiä ja liukuporrasta maailmanlaajuisesti. Otis Oy vastaa Suomessa ja Baltiassa hissien, liukuportaiden ja liukukäytävien myynnistä, asennuksesta, modernisoinnista ja huollosta. Suomessa työskentelee noin 130 henkilöä. Pääkonttorimme sijaitsee Vantaalla ja toimipisteverkostomme kattaa koko maan. Eilakaisla etsii asiakasyritykselleen Otis Oy:lle Vantaan Sanomalaan taloushallinnon ammattilaista vastuulliseen ostoreskontranhoidon tehtävään. Työsuhde on vakituinen ja se solmitaan suoraan asiakasyrityksen omille palkkalistoille.

Tehtävän kuvaus

Päävastuullesi tässä tehtävässä kuuluvat ostoreskontraan ja laskujen käsittelyyn liittyvät monipuoliset tehtävät.

Päivittäisin työtehtäviisi kuuluu muun muassa koko konsernin laskujen käsittely, ostotilausten käsittely, kuukausittaisten Intrastat tuonti-ilmoitusten tekeminen tullille, ostojärjestelmän hallinnoiminen, maksuvaatimusten käsittely, uusien toimittajien luonti toiminnanohjausjärjestelmään, kululaskujen käsittely sekä myyntilaskutuksen pienimuotoinen avustaminen tarvittaessa.

Rooliin kuuluu olennaisena osana kattava selvittämistyö, joka vaatii ostoreskontranhoidon tehtävään valittavalta ammattilaiselta jo harjaantunutta ongelmanratkaisukykyä ostoreskontranhoidon haasteisiin liittyen.

Toimit pienessä mutta ketterässä Suomen taloustiimissä, jossa jokaisella on omat määritellyt vastuualueensa. Roolissasi vastaat tehtäväkentästäsi pääsääntöisesti itsenäisesti.

Toivomme sinulta

Tehtävässä menestyminen edellyttää sinulta jo kerrytettyä vankkaa kokemusta tehtävän kuvausta vastaavista tehtävistä. Kuitenkaan kymmenen tai viiden vuoden kokemusta ei kuitenkaan vaadita, vaan esimerkiksi muutaman vuoden kokemus ostoreskontranhoidon tehtävistä riittää.

Tärkeää on, että ostoreskontranhoidon prosessit ovat jo hallussa. Organisaatiossa mennään dynaamisesti eteenpäin, ja palkattavan osaajan on oltava valmis reagoimaan nopeastikin muuttuviin tilanteisiin. Ihanteellinen koulutustausta tehtävään on kaupallinen - esimerkiksi KTM tai Tradenomi.

Arvostamme hakijassa tarkan ja tehokkaan työskentelyotteen lisäksi hyviä viestintä- ja vuorovaikutustaitoja. Vahvat viestintätaidot ovat eduksesi asioiden selvittämisessä ja eteenpäin viemisessä. Asenteeltasi puolestaan toivomme sinun olevan vastuuntuntoinen, kylmähermoinen ja oma-aloitteinen. Tartutkin siis ripeästi toimeen ja nautit ongelmien ratkaisemisesta sekä asioiden eteenpäin saattamisesta.

Jotta menestyt tehtävässä, sinulta vaaditaan myös ajantasaista IT-osaamista, hyvää englannin kielen taitoa sekä rohkeutta edellä mainittujen taitojen hyödyntämiseen.

Tarjoamme sinulle

Kansainvälinen asiakasyrityksemme Otis Oy tarjoaa sinulle mielenkiintoisen ja haastavan taloushallinnon tehtävän ammattitaitoisessa työyhteisössä, jossa pääset käyttämään ja kehittämään taloushallinnon osaamistasi.

Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan henkilöstökonsultti Rami Laakso, puh. 030 6090 598/etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi.
Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen mahdollisimman pian, mutta kuitenkin 4.11.2020 mennessä kaislanetissä, sillä tehtävä täytetään heti soveltuvan henkilön löydyttyä.