(Poistunut julkaisusta)

Accounting Team Manager
Lindström Group Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 1.7.2019

Haluatko ottaa seuraavan askeleen urallasi? Kiinnostaako sinua kannustava ja kehittävä esimiestyöskentely kansainvälisessä yrityksessä? Onko sinulla useamman vuoden kokemus taloushallinnon tehtävistä? Mahtavaa! Jatka lukemista, sillä juuri Sinä saatat olla etsimämme Accounting Team Manager!

Jatkuvan kasvumme ja prosessiemme automatisoinnin myötä keskitämme taloushallinnon tehtäviä pääkonttorillemme Suomeen.  Lue lisää tästä huikeasta projektistamme Kauppalehden sivuilta: https://www.kauppalehti.fi/lehdistotiedotteet/lindstrom-oy-lindstrom-perustaa-helsinkiin-globaalin-talousyksikon/69f8bb61-71a6-3ac1-8a76-d16dde253ef2

Etsimmekin siis nyt innokasta taloushallinnon ammattilaista uuteen Accounting Team Managerin rooliin. Tässä tehtävässä valmentava ja ihmisläheinen johtaminen ovat merkittävässä roolissa, sillä myös johtamasi tiimin jäsenet tulevat suurimmaksi osaksi olemaan täysin uusia lindströmiläisiä!

Accounting Team Managerina työskentelet kirjanpitotiimin esimiehenä johtaen päivittäisiä tehtäviä samalla kun kehität tiimisi kanssa taloushallinnon prosesseja ja toimintatapoja entisestään. Tiimisi vastaa kirjanpidosta konsernitasolla ja toimii läheisessä yhteistyössä tytäryhtiöiden ja muiden taloushallinnon tiimien kanssa.

Menestyäksesi tehtävässä, toivomme sinulla olevan vankka kirjanpidon ja liitännäisten järjestelmien kokemus sekä tehtävään sopiva koulutus. Aikaisempi kokemus tiimin esimies- ja/tai projektipäällikön tehtävistä on eduksesi. Omaat kokemusta kansainvälisessä työympäristössä työskentelystä, sillä tulet johtamaan kansainvälistä tiimiä ja teet tiivistä yhteistyötä 24 toimintamaassamme toimivien kollegoiden kanssa. Erinomainen englannin kielen taito on siis edellytys tässä tehtävässä. Ajattelet analyyttisesti ja olet innokas hyödyntämään uutta teknologiaa työssäsi. Työskentely nopeatempoisessa ja muuttuvassa työympäristössä on yksi vahvuuksistasi. Työotteesi on ennakoiva ja saat aikaan tuloksia. Pääset johtamaan erittäin kunnianhimoista taloushallinnon tiimiä kehittyvässä organisaatiossa!

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen, monipuolisen ja palkitsevan tehtävän sekä mahdollisuuden ammatilliseen kasvuun yhdessä Euroopan johtavista tekstiilipalvelualan yrityksistä. Pääset työskentelemään mukavassa ja välittävässä työyhteisössä, jossa työkaverit tukevat toinen toisiaan ja auttavat sinua onnistumaan. Meillä saat vastuuta ja vapautta kehittää omaa työtäsi tiiviissä yhteistyössä osaavien kollegojen kanssa. Olemme suomalainen perheyritys ja arvostamme kestävää kehitystä. Yksi ydinarvoistamme on maapallon resurssien säästäminen kiertotalouden kautta – kestävyys perustuu jokapäiväisiin valintoihimme. Työntekijöidemme tyytyväisyydellä on tärkeä rooli tavoitteidemme saavuttamisessa. Pidämme huolta sekä työntekijöistämme että planeetastamme!

Työsuhde on vakituinen ja alkaa joustavasti syksyn aikana. Työpisteesi on Lindströmin pääkonttorilla Helsingin Kalasatamassa.

Kiinnostuitko? Mikäli haluat tietää tehtävästä lisää, Finance Manager Mira Kiviniemi keskustelee mielellään kanssasi. Tavoitat Miran puhelimitse parhaiten 9.7. klo: 10.00-11.00 ja 19.7. klo: 09.00-10.00. Lähetä hakemuksesi sähköisen hakulomakkeen kautta viimeistään 21.7.2019 mennessä. Käsittelemme hakemuksia ja aloitamme haastattelut kuitenkin jo hakuaikana, joten toimithan pikaisesti!