Oletko yrittäjähenkinen taloushallinnon osaaja, jolle asiakaspalvelu on lähellä sydäntä? Haluatko päästä hyödyntämään automaation ja tekoälyn tarjoamia mahdollisuuksia tilitoimisto-ympäristössä? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä meillä on haussa
Yrityksen talouskumppani on omistajayrittäjän tärkein yhteistyökumppani yrityksen hallintoon liittyen. Talouden ammattilaisena autat yrittäjää kirjanpidon lisäksi myös muissa hallinnollisissa tehtävissä kuten erilaisissa ilmoituksissa Kaupparekisteriin, velkakirjoissa, pöytäkirjoissa yms. Tyypillinen asiakkaamme voi olla minkä tahansa alan yritys, yrittäjävetoinen yhtiö, jossa yleensä työntekijöitä 1-20. Asiakkaamme ovat pääasiassa osakeyhtiöitä ja edustavat kaikenlaisia toimialoja kuten mm. rakennustekniikkaa ja rakentamista, kuljetusalaa, sovelluskehitystä, verkkokauppaa, sijoitusyhtiöitä ja palvelualaa.
Työtehtävät
Pääkirjanpito, ostoreskontra, myyntireskontra
Tilinpäätökset ja veroilmoitukset
Raportointi yritysjohdolle ja tunnuslukujen analysointi
Hallinnolliset tehtävät (esim. erilaiset kaupparekisteri-ilmoitukset, velkakirjat, pöytäkirjat)
Yritysjärjestelyjä, esimerkiksi fuusiot ja yritysten perustamiset, sukupolvenvaihdokset
Yhteistyötä Azetsin lakipalveluiden kanssa (mm. asiakkaan ja hänen sidosryhmien välisiä sopimuksia)
Asiakkaillemme on tärkeää henkilökohtainen, tutun yhteyshenkilön palvelu, tehokkuus, vaivattomuus ja joustavuus. Meillä tärkeää on ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa ja puhua asiakkaalle hänen kielellään. Ammattislangin voi jättää käyttöön kollegoiden kanssa. Yrittäjähenkisyys auttaa ymmärtämään ja asettumaan asiakkaamme asemaan.
Hyödynnämme työssämme automaation ja tekoälyn mahdollisuuksia. Tuemme ammatillista kehittymistäsi monipuolisten työtehtävien ja ajantasaisten koulutusten ja tietopalvelujen avulla. Vastavuoroisesti odotamme sinulta uteliaisuutta ja motivaatiota uuden oppimiseen.
Haemme
Toivomme, että sinulla on soveltuvan koulutustaustan lisäksi kokemusta monipuolisista kirjanpitotehtävistä tai halu kehittyä taloushallinnon asiantuntijaksi sekä sujuva suomen kielen taito. Katsomme eduksi Netvisor -järjestelmäosaamisen sekä englannin kielen taidon. Työntekijöidemme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus, täsmällisyys ja yhteistyötaidot.
Työpaikkasi
Olemme omaa ammattitaitoamme arvostavia, pitkän linjan konkareita. Meillä on pitkiä asiakassuhteita, meille asiakkaat ovat todella tärkeitä ja haluamme pitää heistä hyvää huolta. Olemme auttavaisia ja tiimikeskeisiä ja ylpeitä asiakaspalvelumme laadusta. Uudet työntekijämme ovat yllättyneet joskus jopa roisiksikin äityvästä huumoristamme.
Meillä työtä voi tehdä hybridi-etätyömallin mukaisesti Varkauden, Imatran, Tampereen tai Turun toimistolla ja isolta osin myös etänä kotoa käsin.
Kiinnostuitko?
Kerro meille osaamisestasi ja kokemuksestasi. Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Reija Härkönen, puhelin 050 337 2162. Viimeinen hakupäivä on 21.3.2022.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.