(Poistunut julkaisusta)

Accounting Specialist / Financial Controller
Azets Insight Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.9.2020

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.

 

Oletko asiakaslähtöinen taloushallinnon osaaja ja halukas olemaan osa menestystarinaamme nyt ja tulevaisuudessa? Tilaisuutesi on koittanut, sillä meillä on haussa kasvun tueksi Mikkeliin

Accounting Specialist / Financial Controller

työskentelemään asiakkaillemme tuotettavien kokonaisvaltaisten taloushallinnon prosessien parissa yhdessä muun asiakastiimin kanssa. Tiimin työtehtävät koostuvat

  • päivittäisistä taloushallinnon tehtävistä
  • päivittäisestä yhteistyöstä asiakkaiden kanssa
  • kuukausiraportoinnista yhtiön johdolle, hallitukselle ja sidosryhmille
  • erillisyhtiöiden tilinpäätösten ja konsernitilinpäätösten laadinnasta
  • sisäisestä laskennasta
  • kassaennusteista
  • verotukseen liittyvistä tehtävistä 
  • taloushallinnon asiantuntijatehtävistä

Etsimme avoinna olevaan tehtävään henkilöä, jolla on soveltuvan koulutustaustan lisäksi kokemusta monipuolisista kirjanpitotehtävistä. Työntekijöidemme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus, täsmällisyys ja yhteistyötaidot. Tehtävä on muokattavissa valittavan henkilön kokemuksen ja toiveiden mukaan ja suhtaudumme positiivisesti etätyöskentelyyn.

Haluamme, että viihdyt meillä! 

Meillä osaamisesi syvenee hyvän perehdytyksen, kehittävän asiakastyön ja laajan asiantuntijaverkostomme tuen avulla. Tuemme ammatillista kehittymistäsi monipuolisten työtehtävien ja ajantasaisten koulutusten ja tietopalvelujen avulla. Vastavuoroisesti odotamme sinulta uteliaisuutta ja motivaatiota uuden oppimiseen. 

Tutustu yksikköömme!

Tervetuloa ammattitaitoisen tiimimme jäseneksi! Meille asiakaspalvelu ja laadukas työ ovat lähellä sydäntä. Haluamme tuntea asiakkaamme ja tarjota heille juuri heidän tarpeitaan vastaavaa palvelua. Asiakaskuntamme on laaja: pienistä yhdistyksistä suuryrityksiin, monilta toimialoilta ja kaikista yhtiömuodoista. Meillä pääset kehittämään ja haastamaan itseäsi tiimin tuella. Ja kun ollaan asiantuntijoina iloisessa Itä-Suomessa on tunnelma toimistollamme sekä asiakkaidemme kanssa asiallinen, mutta rento.

Kiinnostuitko?

Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä käynnistämme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä saat Reija Härköseltä p. 050 337 2162. Viimeinen hakupäivä on torstai 17.9.2020.

 

Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogista Heidin ja Liisan tarinat tai katso oheinen video! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.

Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:

@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter