Nyt olisi asiakkaallemme Valmetille haussa Accountant kasvavaan ja lämminhenkiseen Vendor Invoice Management tiimiin
Valmet on maailman johtava teknologian, automaation ja palveluiden toimittaja ja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle. Valmetin visiona on tulla maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa. Yli 13 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelevät lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen – joka päivä. Yhtiöllä on yli 220 vuoden teollinen historia ja vahva näyttö jatkuvasta parantamisesta ja uudistumisesta. Vuonna 2022 yhtiö saavutti merkittävän merkkipaalun, kun virtauksensäätöyhtiö Neles sulautui Valmetiin. Sulautuneiden yhtiöiden yhteenlaskettu liikevaihto vuonna 2021 oli noin 4,5 miljardia euroa.
Mitä tulisit meillä tekemään?
Tiimimme vastaa kokonaisvaltaisesti ostolaskuprosessista laskujen käsittelystä reskontran hoitoon, eli pääset mukaan laskunkäsittelyn kokonaisprosessiin. Päivittäisiä työtehtäviäsi voivat olla esim. ostolaskujen käsittely sekä laskujen maksatus, toimittaja- ja asiakasyhteistyö, Master datan sekä reskontran ylläpito ja tarkistukset. Työsuhde on vuoden määräaikaisuus (12kk).
Mitä me etsimme?
Olet etsimämme henkilö, mikäli sinulla on vähintään vuoden kokemus vastaavista tehtävistä, mielellään suuremman yrityksen laskutusprosesseihin liittyen. Kansainvälisesti toimivassa organisaatiossamme englannin kielen sujuva suullinen ja kirjallinen osaaminen on tarpeen. Laskunkäsittely- sekä toiminnanohjausjärjestelmien tuntemus katsotaan eduksesi, mutta viime kädessä kuitenkin hyvä asenteesi on se, joka ratkaisee!
Työskentelyotteesi on aktiivinen, tarkka ja huolellinen sekä omaat erinomaiset vuorovaikutustaidot. Osaat mukautua prosesseihin ja samalla tarkastella niitä kriittisesti sekä tuoda rohkeasti esiin parannusehdotuksia.
Miksi meille?
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen työnkuvan kansainvälisessä organisaatiossa, jossa sinulla on aidosti mahdollisuuksia myös henkilökohtaiseen kasvuun ja urakehitykseen. Meillä pääset palvelemaan asiakasta kokonaisvaltaisesti ja työnkuvaasi voidaan lisätä vastuita oman osaamisesi mukaan. Yhdessä lämminhenkisen tiimimme kanssa olet tärkeä osa talouspalvelukeskustamme vauhdittamassa globaalin yrityksen kehitystä ja menestystä. Meillä sinulla on liukuva työaika sekä mahdollisuus osittaiseen etätyöhön.
Hakuprosessi:
Mikäli kiinnostuit, niin haluamme kuulla sinusta! Laitathan hakemuksesi linkin kautta mahdollisimman pian, mutta viimeistään 29.5.2022 mennessä. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana.
Rekrytointiprosessi toteutetaan yhteistyössä Biisonin kanssa, jonka kanssa myös työsuhde solmitaan. Mikäli haluat lisätietoja, niin olethan yhteydessä Pinja Haapaseen, puh. 050 594 3723 tai pinja.haapanen@biisoni.fi.
#B&TWT
Toimintamme kulmakiviä ovat aito välittäminen, jatkuva yhteydenpito työntekijöihin sekä yhdessä tekeminen.
Meillä tutkitusti viihdytään − työntekijämme ovat antaneet meille arvosanaksi 9/10. Tämä edustaa alan kirkkainta kärkeä.
Tutustu meihin täältä!