Account Manager
9Solutions Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 12.7.2021

9Solutions Oy on oululainen ihmisten ja laitteiden paikannukseen perustuvien terveydenhuollon turvallisuus- ja viestintäratkaisujen markkinajohtaja Suomessa. Tarjoamme reaaliaikaisen tilannekuvan mahdollistavia henkilöturva-, hoitajakutsu-, kulunhallinta- ja paikannusratkaisuja sekä älykkäitä hoivaratkaisuja sairaaloihin, terveyskeskuksiin, palvelutaloihin ja kotihoitoon. Missiomme on luoda ympäristöjä turvalliselle ja laadukkaalle hoidolle mahdollistamalla tehokas viestintä ja tekemällä olennainen tieto helposti saataville vapauttaen aikaa hoitotyölle. 9Solutions Oy on Great Place to Work-sertifioitu työpaikka. Toimipisteemme sijaitsevat Oulussa, Vantaalla ja Helsingborgissa Ruotsissa.

Haemme nyt 9Solutions Oy:n valtakunnalliseen myyntitiimiin

ACCOUNT MANAGERIA

Työt alkavat sopimuksen mukaan ja työsuhde on vakituinen.

Toimit tehtävässä olemassa olevan jälleenmyyjäverkoston ja avainasiakkaiden kanssa ja vastaat siitä, että heidän saamansa palvelu on ensiluokkaista. Account Managerin päivittäisiin työtehtäviin kuuluu henkilöturvaratkaisujen myynti, jälleenmyyjien tukeminen ja kouluttaminen, palautteen kerääminen sekä kehitysehdotusten eteenpäin vienti tuotekehitykselle. Yksin et tätä työtä ole tekemässä, vaan sinulla on tukena muut Account Managerit sekä myynnin johto. Odotamme kuitenkin, että olet oma-aloitteinen ja ratkaisukeskeinen.

Voisit olla meille sopiva työntekijä, mikäli sinulla on jo taustaa myynnillisestä asiakastyöstä ja asiakkuuksien hoitamisesta. Koska myytävä tuote on tekninen, tausta tekniseltä alalta saattaa edesauttaa sinua työssä menestymisessä, mutta ei ole pakollinen. Meille on tärkeintä, että olet oppimishaluinen ja -kykyinen, pitkäjänteinen, vastuullinen ja luotettava. Arvostamme myös avoimuutta ja ongelmanratkaisukykyä.

Koska kyse on myynti- ja asiakastyöstä, asioiden loppuun vieminen sekä myyntihenkisyys ovat niin ikään hyviä ominaisuuksia tätä työtä ajatellen. Suomen kielen lisäksi odotamme sinulta kommunikaatiotaitoja myös englannin kielellä. Tehtävä edellyttää jonkun verran matkustamista koko Suomen alueella (n. 1vko/kk), joten voit tehdä työtä mistä päin Suomea tahansa.

Tarjoamme sinulle vakituisen työn kasvavassa yrityksessä, valmiin jälleenmyyjäverkoston, markkinoiden parhaan ja helposti myytävän tuotteen sekä valmiit prosessit ja työkalut työn menestyksekkääseen hoitamiseen. Palkkaus on mallia kiinteä kuukausipalkka, jonka lisäksi yritys tarjoaa laajennetun työterveyshuollon, nettiliittymän, puhelinedun, kulttuurisetelit sekä avoimen yrityskulttuurin, jossa jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa.

Mikäli uudet haasteet yhdessä alansa mielenkiintoisimmassa yrityksessä kiinnostavat, jätäthän hakemuksesi palkkatoiveineen sivujemme www.adecco.fi kautta viimeistään 15.8.2021 mennessä. Toimeksianto toteutetaan yhteistyössä Adeccon kanssa. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccolta Sanna Räisänen, sanna.raisanen@adecco.fi, p. 0406493121 (lomalla 21.7.-11.8.2021).

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1475658
  • Tehtäväalue: Myyntitehtävät, Asiakaspalvelu
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 15.8.2021
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: Sanna Räisänen (sanna.raisanen (a) adecco.fi)
  • Sijainti: Tampere