(Poistunut julkaisusta)

Account Manager
Bring Express Suomi Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.2.2020

Myynnin ammattilainen, kaipaatko uusia haasteita? Haluaisitko ottaa askeleen työurallasi eteenpäin ja kehittää itseäsi uusien tehtävien parissa?

Haemme rohkeaa persoonaa työskentelemään myynnin tehtävissä kansainvälisessä konsernissa.

Bring on Norjan Postin omistama kansainvälinen logistiikkayritys. Kotimarkkinamme ovat Pohjoismaat, joissa olemme yksi alan suurimmista toimijoista. Tarjoamme innovatiivisia ja joustavia logistiikkaratkaisuja pienille ja suurille yrityksille.

Tarjoamme työntekijöillemme:

  • Kannustavan palkkauksen ja hyvät työsuhde-edut
  • Mahdollisuuden kehittää itseään ammatillisesti
  • Mahdollisuuden vaikuttaa toimenkuvan sisältöön
  • Itsenäisen työtehtävän innostavan tiimin tuella
  • Kansainvälisen konsernin tuen
  • Mahdollisuuden vaikuttaa omiin työaikoihin

Työtehtävän kuvaus

Account Manager tulee suuntautumaan Parcels-palveluiden myyntiin.

Ensisijaisena työtehtävänä on uusasiakashankinta ja nykyisistä asiakassuhteista vastaaminen. Työtehtävässä menestyminen vaatii asiakaskeskeistä asennetta sekä halua löytää asiakkaille paras mahdollinen ratkaisu.

Muita ominaisuuksia, joita työssä edellytetään:

  • Aito kiinnostus myyntityötä kohtaan
  • Positiivinen asenne ja itsenäinen työote
  • Sinnikäs ja kärsivällinen työskentelytapa
  • Kyky omaksua asiakkuudenhallinnan tietojärjestelmiä

Etsimällämme henkilöllä on lisäksi:

  • Onnistumisia myyntityöstä
  • Kyky saavuttaa asetetut tavoitteet
  • Kokemusta logistiikka-alalta
  • Kyky työskennellä englannin kielellä

Katsomme eduksi ruotsin kielen osaamisen.

Lähetä hakemuksesi jo tänään!

Lähetä hakemus ja CV:si palkkatoivomuksineen mahdollisimman pian HR assistentillemme Henna Lilluselle osoitteeseen henna.lillunen@bring.com. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. 

Lisätietoja tehtävästä antaa Sales Manager Pekka Lehtinen 050 505 3500.