Account Manager kasvavaan ohjelmistoyritykseen
Granite

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.2.2020

Joel, Kasper, Pauliina, Petteri ja Tiiu etsivät uutta työkaveria Graniten Customer Success -tiimiin!

Jos olet ulospäinsuuntautunut, pidät työskentelystä asiakkaiden parissa ja olet aina halunnut osaksi kasvavaa softafirmaa, niin tässäpä olisi hyvä tilaisuus.

Granite kasvaa ja kansainvälistyy mukavaa vauhtia ja olemme huomanneet, että asiakkaita alkaa olla jo kohtuullinen määrä. Tällä hetkellä emme pysty huolehtimaan asiakkaista niin hyvin kuin haluaisimme. Etsimmekin Tampereen toimistollemme sopivaa Account Manageria vastaamaan siitä, että asiakkaiden on jatkossakin mukava tehdä yhteistyötä Graniten kanssa. Tehtävä on kokoaikainen ja vakituinen.

Tässä pestissä tehtäväsi on siis vastata nimetyistä asiakkuuksista ja niiden kehittämisestä. Käytännössä se tarkoittaa, että keskustelet asiakkaiden kanssa kasvotusten sekä digitaalisesti ja näin varmistat, että asiakkaamme pystyvät hyödyntämään Granitea parhaalla mahdollisella tavalla. Mikäli huomaat, että asiakas ei saa Granitesta täyttä hyötyä irti tai asiakkaalla on ratkaisua kaipaava ongelma, niin osaat tarjota asiakkaalle sopivia palveluita Graniten asiantuntijoiden avustuksella.

Meillä kaikki ovat yksilöitä, mutta tämä tehtävä ei ole yksilösuorittamista. Meille Customer Success -tiimissä on todella tärkeää, että tuet sekä asiakkaita että meidän tiimiä. Vastavuoroisesti muu tiimi on sinun tukenasi.

Tämän tehtävän päävastuut voi kiteyttää alla oleviin kohtiin:

  • Hallinnoit omaa asiakassalkkuasi, joka koostuu pääosin keskisuurista ja suurista yrityksistä.
  • Luot kestäviä suhteita asiakkaisiin ja ylläpidät hyvää yhteistyötä asiakkaan ja Graniten välillä.
  • Haistelet aktiivisesti asiakkaiden tarpeita ja tarjoat heille Graniten eri ratkaisuja.
  • Pidät huolta asiakkaiden tyytyväisyydestä.
  • Esittelet asiakkaille Graniten uusia palveluita ja ominaisuuksia.
  • Toimit viestinviejänä asiakkaiden tarpeista tuotekehityksen suuntaan.
  • Olet mukana kehittämässä Graniten näköistä asiakkuudenhoitomallia.

Arvostamme seuraavia ominaisuuksia:

  • Ulospäinsuuntautuneisuutta ja palveluhenkisyyttä – Tämä olisi se tärkein juttu, koska olet päivittäin tekemisissä asiakkaiden kanssa.
  • Asiakaspalvelukokemusta – Tehtävässä menestyminen vaatii kokemusta siitä, miten asiakkaiden kanssa tulee toimia.
  • Myynnillistä asennetta – Tämä ei tarkoita väkisin myyntiä, vaan että osaat hyödyntää tilaisuudet.
  • Paineensietokykyä – Välillä sinulla on monta rautaa tulessa ja pata ei saa mennä heti jumiin, jos kaikki ei suju niin kuin Strömsössä.
  • Matkustusvalmiutta – Asiakkaita on mukava käydä tapaamassa aina välillä myös paikan päällä (matkapäiviä noin kerta viikkoon).
  • Ability to communicate both in Finnish and in English – We have a few international customers already, so ability to speak and write English is definitely needed.
  • Tilannetajua ja nopeita hoksottimia – Meidän asiakkaat ovat erilaisia ja kaikkiin ei tepsi samat temput. Pelisilmästä on siis hyötyä. Etua on myös nopeista hoksottimista, joiden avulla selviytyy luontevasti yllättävistäkin tilanteista.
  • Hyvää huumorintajua – Töitä meillä tehdään tosissaan, muttei totisella naamalla.

Mitä me haluamme tarjota sinulle:

  • Kasvuyrityksen, jossa oman työn tulokset näkyvät nopeasti
  • Mahdollisuuden kehittää Graniten toimintaa tiimirajat ylittävissä klubeissamme
  • Huikean työyhteisön, jossa kaverista pidetään huolta
  • Modernit toimitilat Tampereen keskustassa
  • Joustavuutta (mahdollisuus vaikuttaa siihen, miten, missä ja milloin teet töitä)
  • Mahdollisimman selkeät rajat työlle ja vapaa-ajalle
  • Työmatka- ja puhelinedun, kattavan työterveyshuollon sekä liikunta- ja kulttuuriedun

Haluatko kuulla vielä lisää tai tuliko mieleen polttavia kysymyksiä?

Lisätietoja tästä tehtävästä antaa Customer Success Lead Kasper Kälviäinen (040 860 4337) 20.2. klo 10-14, 27.2. klo 9-14 ja 3.3. klo 9-15. Kasperille voit laittaa myös meiliä osoitteeseen kasper.kalviainen@granitegrc.com. Lisää Granitesta työpaikkana voit lukea osoitteesta www.granite.fi/rekry.

Miten tästä eteenpäin?

Lähetä meille CV ja hakemuksesi palkkatoiveen kera viimeistään 8.3.2020 Hae työpaikkaa -painikkeen kautta.

Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja viimeiset haastattelut pidetään viikolla 11. Ilmoitamme kaikille hakijoille jatkosta viimeistään 10.3.2020.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1341608
  • Tehtäväalue: IT/tietoliikenne, Myyntitehtävät, Asiakaspalvelu/palvelu
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Tampere
  • Lisätietoja antaa: Customer Success Lead Kasper Kälviäinen (040 860 4337) 20.2. klo 10-14, 27.2. klo 9-14 ja 3.3. klo 9-15. Kasperille voit laittaa myös meiliä osoitteeseen kasper.kalviainen@granitegrc.com.