(Poistunut julkaisusta)

Aalto-yliopisto, IT-tukihenkilö
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.2.2021
Aalto-yliopisto on rohkeiden ajattelijoiden yhteisö, jossa tiede ja taide kohtaavat tekniikan ja talouden. Tunnistamme ja ratkaisemme yhteiskunnan suuria haasteita ja rakennamme innovatiivista tulevaisuutta. Yliopistossa on kuusi korkeakoulua, lähes 20 000 opiskelijaa ja yli 4000 työntekijää, joista yli 400 professoria. Kampuksemme sijaitsevat Espoossa ja Helsingissä.
Aalto-yliopiston IT-palvelut (ITS) tukee tutkijoita, opettajia, muuta henkilöstöä sekä opiskelijoita tuottamalla maailmanluokan palveluita helpottamaan arkea ja mahdollistamaan joustavan ja turvallisen työskentelyn ajasta ja paikasta riippumatta. Meillä on merkittävä rooli digitalisaatiossa, ja IT-käyttäjätuki on siitä käyttäjillemme näkyvin osa sekä kontaktipiste.

Haemme IT-alan ammattilaista AV- ja IT-lähitukeen

Jos viihdyt asiakasrajapinnassa ja työskentelet mielelläsi teknisesti monipuolisessa kansainvälisessä yliopistoympäristössä, saatat olla etsimämme henkilö! Tässä tehtävässä riittää haastetta myös jo aiempaa AV- ja IT-tukikokemusta omaavalle henkilölle. Kyseessä on liikkuva lähituki ja käytössäsi on laajat oikeudet eri järjestelmiin, mm. AD- ja verkkoympäristöihin liittyvien asiakastilanteiden selvittämiseen.

Olet etsimämme henkilö, mikäli olet taitava ongelmanratkaisija ja viihdyt ajoittain hektisessäkin työympäristössä. Reipas asenne ja aito kiinnostus asiakaspalvelutyöhön on erittäin tärkeää tehtävässä menestymiselle. Työkielinä ovat suomi ja englanti. Työaika sijoittuu arkisin toimistoaikoihin 8 - 17 välille. Palkkaus tehtävässä on sopimuksen mukaan ja työsopimus tehdään valitun henkilön ja StaffPoint Oy:n välille.

Lisätietoja löydät osoitteesta aalto.fi/it.


Edellytämme sinulta

soveltuvaa IT-alan koulutusta tai loppuvaiheessa olevia opintoja
aikaisempaa kokemusta monipuolisesta IT-asiakaspalvelutyöstä
positiivista ja asiakaslähtöistä työskentelyotetta
kykyä toimia kiireellisissäkin tilanteissa järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti
hyviä vuorovaikutustaitoja ja taitoa kommunikoida asiakkaiden kanssa kahden kesken kasvotusten, puhelimessa ja sähköisiä kanavia käyttäen
Windows-käyttöjärjestelmien hyvää hallintaa
monipuolista ongelmanratkaisukykyä, mm: verkko-, tulostus- AV-, työasemalaitteisto- ja ajuriongelmat sekä sovellusten asennus
ratkaisukeskeisyyttä ja kykyä omaksua uusia asioita nopeasti
oma-aloitteisuutta, vastuullisuutta ja huolellisuutta
kykyä itsenäiseen ja ryhmässä työskentelyyn
hyvää suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa.


Tarjoamme sinulle

mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän reipashenkisessä tiimissä, hyvät työvälineet sekä mahdolli-suuden oman osaamisesi kehittämiseen.


Arvostamme

Osaamista mac- ja linux -työasemaympäristöistä
esitystekniikan ja tapahtumajärjestelyiden AV-osaamista


Kiinnostuitko?

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi ja CV PDF-muodossa viimeistään 15.2.2021. Mainitsethan hakemuksessa myös mahdollisen aloitusajankohdan. Toimi nopeasti, sillä pyrimme täyttämään paikan mahdollisimman pian! Valitettavasti emme voi vastaanottaa hakemuksia sähköpostitse.

Tehtävä on määräaikainen kokopäivätyö ja jatkuu ainakin 31.12.2021 asti. Työpaikka sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Espoon Otaniemessä.


Lisätietoja

Linda Joyner
Rekrytointikonsultti, Toimisto, ICT, Call Center
StaffPoint Oy || Ruoholahdenkatu 14 || 00180 HELSINKI
045 788 169 95 || vaihde 030 047 2000
linda.joyner@staffpoint.fi || www.staffpoint.fi