Digituen projektiasiantuntija
Tietoa tehtävästä
Kiinnostaako sinua tulla vahvistamaan Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen asukkaille tarjoamaa digitukea?
Tavoitteemme on, että jokainen Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueella asuva henkilö osaa halutessaan käyttää sosiaali- ja terveydenhuollon digitaalisia palveluita ja sähköisen asioinnin ratkaisuja.
Kehitämme Digituki-palvelukonseptia osana Suomen Kestävän kasvun ohjelmaa, joka on kansallisesti ohjattu ja koordinoitu kehitysohjelma. Haluamme tarjota digitukea asiakaslähtöisesti, lähellä asiakasta.
Haemme tiimiimme digituen projektiasiantuntijaa, jonka päätehtävä on rakentaa digituen palvelukonseptia ja valmistella sen käyttöönottoa. Tehtävään kuulu digituki-sisältöjen rakentaminen, toimintamallit ja työvälineet eli mitä, miten ja missä asiakas voi tarvitessaan saada neuvontaa digitaalisten palvelujen käytössä ja sähköisessä asioinnissa. Tehtävään kuuluu asukkaiden digituen tarpeen ymmärtäminen ja selvittäminen, joka pääsääntöisesti tapahtuu käsittelemällä ja luokittelemalla asukkailta tulleita kysymyksiä, antamalla tukea ja neuvoa asukkaiden kirjallisiin kysymyksiin digitaalisten palvelujen käytössä ja sähköisessä asioinnissa, tukemalla puhelinasiakaspalvelua digitaalisissa asiointikysymyksissä ja etsimällä ratkaisuja asukkaiden ongelmatilanteisiin. Tehtävään kuuluu myös digituki-sisällön rakentaminen sekä julkisille että sisäisille nettisivuille. Tehtävä sisältää mahdollisten kehityskohteiden ja digituen katvealueiden löytämisen. Henkilön vastuulla on kehittää myös erikseen sovittuja digitaalisia palveluprosesseja osana digituki-palvelukonseptia ja koordinoida asukkaiden digitukeen liittyviä asioita hyvinvointialueen sisällä. Työtehtävässä ei edellytetä sosiaali- tai terveydenhuollon asiantuntijuutta tai koulutusta, mutta asioiden näkeminen tarvittaessa sote-ammattilaisen tai asiakkaan näkökulmasta on eduksi.
Olet etsimämme henkilö, mikäli nautit asukkaiden auttamisesta digitaalisten asiointikanavien kysymyksissä, olet kiinnostunut ja utelias löytämään ratkaisuja, olet helposti lähestyttävä ja taitava koordinoimaan asioita matriisiorganisaatiossa.
Toimipiste ja osoite: Toimipisteemme sijaitsee Espoon keskustassa, Kamreerintie 2, 02770 Espoo. Teemme työtä hybridimallilla, joten etätyö on mahdollista.
Työaika: 36 h 25 min / viikko
Tehtävä on määräaikainen: alkaa 1.8.2024 tai sopimuksen mukaan, päättyy 30.6.2025.
Tehtävään soveltuva koulutus: Soveltuva korkeakoulututkinto tai tehtävään soveltuva työkokemus
Tehtävässä edellytetään:
-Asiakaslähtöisyyttä ja myönteistä palveluasennetta
-Ratkaisukeskeisyyttä ja uteliaisuutta selvittää asiakaskohtaisia tilanteita
-Asioiden koordinointikykyä
-Projektiosaamista
-Taitoa sekä itsenäiseen että tiimissä työskentelyyn
-Hyvää suullista ja kirjallista suomen kielen viestintätaitoa
Arvostamme:
-Kokemusta digituen antamisesta asiakkaille
-Kokemusta digitaalisten palveluiden käytöstä ja/tai kehittämisestä ja käyttöönotosta, muutostilanteiden koordinoinnista
-Toimimista matriisiorganisaatiossa
-Ruotsin ja englannin kielen taitoa
Työntekijöiden hyvinvointi on meille tärkeää ja haluamme tarjota monipuolisia etuja henkilöstöllemme. Tarjoamme käyttöösi vuodessa 200 €, jonka voit käyttää toiveidesi mukaan kulttuuri-, hyvinvointi-, liikunta- tai matkalippuetuuksiin. Arvostamme työ- ja vapaa-ajan tasapainoa.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 22.5.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.